وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواین اشتایگر: نمی توانم مقابل دورتموند بازی کنم

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،باستین شواین اشتایگر، ستاره خط میانی بایرن مونیخ، اعلام کرد که دیدار سوپرکاپ آلمان مقابل دورتموند را امشب از روی نیمکت ذخیره ها تماشا خواهد کرد.
 این هافبک باتجربه در ماه فوریه گذشته از ناحیه قوزک پا دچار آسیب دیدگی شد اما تا پایان فصل برای تیمش به میدان رفت.

با این وجود، این مصدومیت در نهایت برای مدتی او را میادین دور نگه داشت و هرچند او در دیدار دوستانه مقابل بارسا به میدان رفت اما به نظر می رسد شرایط بازی کردن مقابل دورتموند را ندارد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" اینکه توانستم مقابل بارسا فرصتی برای بازی پیدا کنم، راضی ام اما هنوز به زمان بیشتری دارم تا بتواند کاملا شرایط بازی کردن را پیدا کنم. من هنوز در حال سپری کردن پروسه ریکاوری هستم."

گفته می شود احتمالا تیاگو آلکانتارا که در دیدارهای اخیر نمایش های جالب توجهی ارائه داد، جای شواین اشتایگر را در دیدار امشب خواهد گرفت.

شواینی فصل گذشته 43 بازی برای بایرن و تیم ملی آلمان انجام داد و 9 بار نیز گلزنی کرد.
نظرات 1 + ارسال نظر
امید روبن یکشنبه 6 مرداد 1392 ساعت 01:08

باختیم! 4-2! فن بویتنم یه گل به خودى زد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد