وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلوپ: می خواهیم در صورت امکان سوپرکاپ را بدست آوریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یورگن کلوپ سرمربی بروسیا دورتموند پیش از دیدار تیمش برابر بایرن در سوپرکاپ آلمان گفتکویی را با سایت بوندسلیگا ترتیب داده که باهم آن را مرور خواهیم کرد.

 

فصل گذشته فصلی سخت و فشرده برای شما بود ، تعطیلات تابستان توانست خستگی و استرس را از تیم دور کند؟همه ما واقعا نیازمند یک استراحت خوب بودیم، من به همراه میشائیل سورک و یواخیم واتسکه برای شروع فصل جدید برنامه های خوبی داشتیم و توانستیم آنها را اجرا کنیم. برای فصل جدید چالش های زیادی خواهیم داشت، ما آماده شروع با کردن رقابت ها هستیم.

 

شنبه سوپرکاپ آلمان در سیگنال ایدونا پارک برگزار می شود، این دیدار تا چه حد برای شما اهمیت دارد؟بدون شک سوپر کاپ رقابت مهمی است و برای ما اهمیت زیادی دارد. این رقابت در سایر کشورها هم دارای حساسیت خاصی است. شکی نیست که ما در این مسابقه برای پیروزی بازی خواهیم کرد تا اولین مسابقه رسمی فصل جدید را با موفقت آغاز کنیم.

 

رقیب شما در این برهه از زمان بسیار قدرتمند است.

درست است، زیرا ما در مقابل بایرن بازی خواهیم کرد. آن ها در تلکام کاپ بار دیگر قدرت خود را نشان دادند اما در هر حال سوپر کاپ در ورزشگاه ما به انجام می رسد می شود و هر چیزی امکان پذیر است.

 

آیا به انتقام شکست فینال لیگ قهرمانان فکر می کنید؟باید منطقی نگاه کنیم ما در مقابل تیم قدرتمندی قرار خواهیم گرفت، قصد داریم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و در صورت امکان جام را از آن خود کنیم.

 

مدافع راست دورتموند در نیم فصل اول چه کسی خواهد بود؟ آیا از گروسکویتز به جای پیژک مصدوم استفاده خواهید کرد؟ در حال حاضر نمی توانم پاسخ دهم. من همچنان در حال تست گزینه های مورد نظر هستم، ما قبل از هر بازی باید همه چیز را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهیم.

نظرات 6 + ارسال نظر
amir MULLER جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 13:39

باش تا بدست بیاری ..

ms جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 13:43

کلوپ گفته اگه شرایطش باشه.
بشین تا شرایطش مهیا بشه.توفیقه، انشاالله نوبت شما هم میشه.

Bavariaboy جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 14:14

متأسفانه امکانش نیست کلوپ جان!
میخوای سال دیگه ... راستی اونم که امکانش نیست باز ما میخوایم ببریم ... سال بعدشم که ... ای بابا اونم که امکانش نیست دوباره مال خودمونه ... چیزه میخوای اصلاً بیا تو کادر فنی خودمون همه چی حله.

علیMARIO جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 14:37

دلم واسه دورتموند میسوزه

delta جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 14:52

دیگه تقریبا قدرته بایرنو قبول کرده...خخخخ

hamed شنبه 5 مرداد 1392 ساعت 00:27

این جوری خیلی بده.به هیچ وجه دورتموند نباید قبول کنه از بایرن ضعیف تره.امید وارم سیاستشون رو تغییر بدن و سال بعد چند تا ستاره ی تاپ بخرند.این به نفع بایرنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد