وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانلود مراسم اهدای جام اولی هوینس به بایرن مونیخ

 

اختصاصی وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،فیلم مراسم اهدای جام اولی هوینس به بایرن مونیخ هم اکنون بر روی کانال وبلاگ قرار گرفته است و آماده پخش و دانلود می باشد.

 پخش آنلاین در کانال وبلاگ:

http://www.aparat.com/v/aeNtS


دانلود:

download

نظرات 1 + ارسال نظر
amir پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 12:22

خاک پای عاشقین واقعی المان و بایرن سرمه چشامه
سلام عجب سایت قشنگی دارین دستتون دردنکنه . من از امروز میخام تو سایت فعالیت کنم و نظر هم بدم . 16 ساله که طرفدار المان و بایرن هستم و افتخار میکنم به خودم و همه طرفدارای المان و بایرن.اقا ظمن عرض خسته نباشید من دنبال مراسم قبل از بازی بایرن و دورتموند فینال اروپا میگردم که مثل جنگهای صلیبی با هم میجنگیدن و جنگ نمادین قشنگی بود . منتظرتون هستم که لینکشو بزارین ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد