وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: پپ رئیس است و او تصمیم گیری می کند

 به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،با توجه به تعدد ستارگان و به خصوص هافبک ها در تیم بایرن مونیخ، فرانک ریبری بر این باور است که سرمربی جوان این تیم راهی برای راضی نگه داشتن همه پیدا خواهد کرد.
 بایرن مونیخ در فصل نقل و انتقالات با به خدمت گیری ماریو گوتزه و تیاگو آلکانتارا نه تنها دو تن از با استعداد ترین فوتبالیست های جوان اروپا را به خدمت گرفت، بلکه با افزایش تعداد هافبک ها در این تیم، رقابت را برای حضور در ترکیب اصلی تیم افزایش داده است. رقابتی که بسیاری به آن به دیده تردید نگاه می کنند و معتقدند می تواند باعث دردسر مربی جوان این تیم شود.

فرانک ریبری، ستاره فرانسوی بایرن اما نظر دیگری دارد. او در مصاحبه با خبرنگاران در این باره گفت:" مربی رئیس و همه کاره است و او تصمیم می گیرد که چه کسی بازی می کند. ما بازیکنان و نام های بزرگی در تیم داریم ولی اینجا بایرن است. فصل قبل خوب با این قضیه کنار آمدیم، باید متمرکز باشیم و خوش بین. همه می خواهند بازی کنند و این کار مشکلی است، فصل طولانی است ما به همه بازیکنان نیاز داریم."

ریبری که فصل گذشته به عنوان بهترین بازیکن بوندس لیگا برگزیده شده بود به تازگی قرارداد خود را تا سال 2017 با بایرن مونیخ تمدید کرده است.
نظرات 1 + ارسال نظر
ms چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 17:11

این ریبری خیلی باحال جو میده.فصل قبل هم گفت بایرن بهترین تیم دنیاس بعد رفتیم قهرمان شدیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد