وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

محک جدی بایرن و گواردیولا در برابر بارسا

 
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،تیم فوتبال بایرن مونیخ امشب اولین محک جدی را برابر تیم سابق سرمربی جدید خود خواهد خورد.
  تیم بایرن مونیخ با هدایت پپ گواردیولا امشب میزبان تیم بارسلونا است که دو روز قبل خراردو مارتینو آرژانتینی را به ناچار جانشین تیتو ویلانووای بیمار کرد.
این دیدار با توجه به حضور گواردیولا مقابل شاگردان سابقش و نیز حذف بارسا با شکست از بایرن مونیخ در نیمه نهایی فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا قطعا جذابیت های خاص خود را دارد.
این دیدار در ورزشگاه آلیانس آره نا و در چارچوب جام اولی هوینس - رییس کنونی باشگاه بایرن مونیخ - برگزار می شود.
گواردیولی 42 سالها تا دو فصل قبل هدایت تیم بارسلونا را بر عهده داشت و 14 عنوان قهرمانی از جمله دو قهرمانی اروپا با این تیم کسب کرد.از طرف دیگر تیاگو آلکانتارا کاپیتان تیم ملی زیر 21 سال اسپانیا که هفته قبل از بارسا راهی بایرن شد ، برابر تیم سابقش قرار می گیرد.در خط میانی بایرن علاوه بر آلکانتارا ، حضور فرانک ریبری و آرین روبن و رویارویی آن ها با ژاوی ، اینی یستا و مسی می تواند جذابیت های خاص خود را به همراه داشته باشد.
جنگ لفظی که هفته قبل گواردیولا با مسئولان باشگاه سابقش به وجود آورد ، این بازی را پرتنش تر نشان می دهد.گواردیولا گفته بود مسئولان بارسا سعی در تخریب وجهه او دارند.
گواردیولا گفت :« هرگز فراموش نمی کنم که آن ها از بیماری سرطان تیتو برای تخریب من استفاده کردند.این یک دروغ بزرگ بود که در زمان مداوای ویلانووا در نیویورک من او را هرگز ندیده ام.»
با تیره شدن روابط حتی گفته می شود امشب دو باشگاه ترکیب های ضعیف تر خود را به میدان می فرستند.
در اردوی بایرن باستین شوآین اشتایگر و ماریو گوتزه دو هافبک تیم هنوز درگیر مصدومیت هستند و از سوی دیگر گفته می شود هر دو تیم از بازیکنان حاضر در جام کنفدراسیون ها استفاده نخواهند برد.همچنین در بارسلونا کارلس پویول که هنوز کاملا بهبود نیافته و نیز نیمار فوق ستاره برزیلی و جدید این تیم نیز ظاهرا مورد استفاده قرار نمی گیرند.
مارتینو مربی جدید بارسا می خواهد از خاویر ماسکرانو ، آدریانو کوریا ، آلکس سونگ و آلکسیس سانچس ذخیره های تیمش در این دیدار استفاده کند و لیونل مسی هم در بخشی از زمان مسابقه به زمین فرستاده خواهد شد.
تیم بایرن که بر خلاف بارسلونا چند بازی پیش فصل را پشت سر گذاشته با سیستم جدید مدنظر گواردیولا از سیستم 1 - 3 - 2 - 4 به سیستم 1 - 4 - 1 - 4 روی آورده است.هر چند سه قهرمانی بزرگ این تیم در فصل قبل با سیستم قبلی به دست آمده بود.در چینش جدید کاپیتان فیلیپ لام از پست مدافع راست به هافبک و فرانک ریبری نیز کمی جلوتر برده شده اند.
این مسابقه به علت همزمانی با نیمه نهایی جام ملت های زنان اروپا کمی جلوتر - یعنی ساعت 21 به وقت تهران - برگزار خواهد شد.
نظرات 2 + ارسال نظر
شاهین چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 17:30

اشتباهه
نیمار و اینیستا و پیکه و ژاوی نیستند ولی مسی هست

amir پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 12:33

خاک پای عاشقین واقعی المان و بایرن سرمه چشامه
پودرین همتون پودر و خاک شیر و خکستر و خا رو کور ای بارسلون مسخره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد