وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

برتی فوگتس: یوپ هاینکس بسیار زود فراموش شد

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،برتی فوگتس سرمربی سابق تیم ملی آلمان، از در سایه قرار گرفتن موفقیتهای فصل پیش یوپ هاینکس با بایرن مونیخ در راستای به خدمت گرفته شدن گواردیولا انتقاد کرد.
 در مصاحبه ای با روزنامه “Reihnischen Post” این مربی 66 ساله گفت:" واقعا حیف است که از یک هفته بعد از فتح 3 گانه تاریخی بایرن تحت هدایت یوپ هاینکس، فقط حرف از پپ گواردیولا باشد و هیچ حرفی از موفقیتهای یوپ نیاشد."


وی ادامه داد:" یوپ هاینکس خیلی زود فراموش شد و در این موضوع خود گواردیولا هیچ نقشی ندارد او یک انسان متواضع است."

در ادامه فاتح جام جهانی 1974 در مورد سرمربی جدید بایرن مونیخ افزود."این که مربی در سطح گواردیولا تصمیم گرفته است که به عنوان اولین مربی اسپانیایی به بوندسلیگا بیاید نشان از سطح بالا و کیفیت فوتبال آلمان دارد."

به نظر برتی فوگتس سیستم بازی بایرن مونیخ تحت هدایت گواردیولا تغییرچندانی نخواهد کرد، در این باره وی گفت:" احتمالا فقط درصد مالکیت توپ بالاتر خواهد رفت و سرعت تغییر تیم از فاز دفاعی به فاز حمله که نکته کلیدی می باشد، همانند قبل خواهد ماند."

برتی فوگتس از سال 1965 تا 1979 برای تیم مونشن گلادباخ به میدان رفته است و در این دوره موفق به کسب 5 مقام قهرمانی در بوندسلیگا و 2 قهرمانی جام یوفا شده است. وی همچنین  از سال 1990 تا 1998 سرمربی تیم آلمان بوده و موفق به قهرمانی در مسابقات جام ملتهای اروپای 96 با این تیم شده است. از سال 2008 نیز وی عهده دار هدایت تیم ملی آذربایجان است.
نظرات 3 + ارسال نظر
amir MULLER یکشنبه 30 تیر 1392 ساعت 11:27

من همیشه گفتم هیچگاه یوپ کبیر رو فراموش نمیکنم

مهدی یکشنبه 30 تیر 1392 ساعت 15:20

اصلا هم اینطور نیس بی خودی حرف الکی نزن
یوپ همیشه در قلب همه ی بایرنی ها هستش تا ابد یوپ

بایرنی یکشنبه 30 تیر 1392 ساعت 21:03

نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد