وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

چه کسی پپ را در بایرن زد ! +عکس و فیلم

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، روز گذشته اعضای تیم بایرن‌ مونیخ برای گرفتن عکس دسته جمعی در کنار یکدیگر جمع شدند که در این هنگام دست تام استارک، دروازه‌بان دوم بایرن‌ مونیخ به صورت پپ گوآردیولا برخورد کرد و چند دقیقه‌ باعث بر هم خوردن نظم تیم شد.
فیلم و عکس در ادامه مطلب...
 البته پس از این حادثه استارک نزد گوآردیولا آمد و از او دلجویی کرد. در نهایت گوآردیولا نیز عذرخواهی استارک را پذیرفت. البته این حرکت از چشم دوربین‌های تلویزیونی دور نماند و عکس ضربه زدن استارک به صورت پپ گوآردیولا روز گذشته در نشریات آلمانی بازتاب گسترده‌ای داشت. تعدادی از روزنامه‌های آلمانی با پوشش این اتفاق به طنز نوشتند:‌ با این حرکت احتمال بازی کردن استارک در فصل جدید زیر نظر پپ گوآردیولا به صفر درصد رسید!

بایرنیها که در این فصل خریدهای خوبی داشتند، امیدوارند که با خرید‌های خوبی که انجام دادند بتوانند روند مثبت فصل گذشته خود را ادامه دهند.

فرانک ریبری، هافبک فرانسوی بایرنی‌ها روز گذشته پس از گرفتن عکس در گفت‌وگو با روزنامه‌ TZ آلمان، گفت: بازیکنان بسیار خوبی را جذب ‌کرده‌ایم، اما توصیه ای به بازیکنان نیمکت نشین بایرن‌ مونیخ می‌کنم و به آنها می گویم که روحیه خود را از دست ندهند، زیرا تمام بازیکنان تیم شرایط خوبی دارند و نمی‌توان پیش‌بینی کرد که کدام بازیکنان در ترکیب ثابت بایرن‌ مونیخ قرار می‌گیرند.

اختصاصی-فیلم:

download

مشاهده آنلاین در کانال وبلاگ:

http://www.aparat.com/v/jBYDQ

نظرات 1 + ارسال نظر
ماریو گومز جمعه 28 تیر 1392 ساعت 13:48

کسی میدونه پوستر جدید بایرن رو کجا میفروشن؟؟؟ یه ماهه دارم دنبالش میگردم اما نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد