وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لواندوفسکی: می خواستم به بایرن بروم ولی مسئولان دورتموند مرا مجبور به ماندن کردند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ملی پوش لهستانی دورتموند که امیدوار بود در این تابستان به بایرن مونیخ بپیوندد می گوید که سران دورتموند به او اجازه رفتن ندادند.

روبرت لواندوفسکی می گوید که از رفتار مسئولان دورتموند متحیر شده است. لواندوفسکی 24 ساله برای خروج از دورتموند در این تابستان اطمینان داشته و از بایرن مونیخ به عنوان مقصد موردعلاقه اش یاد کرده بود.

لواندوفسکی در مصاحبه با بیلد گفت: "در نیم فصل دوم، مانند همیشه تمام وجودم را برای دورتموند قرار دادم. بازی می کردم و گل می زدم اما با پایان فصل خواهان ترک اینجا بودم. من قطعا برای ترانسفر از دورتموند چراغ سبز نشان دادم."

او افزود: "اما یکباره همه چیز تغییر کرد و متاسفانه مرا مجبور به ماندن کردند. از رفتاری که با من کردند متحیر شدم و من مجبور شدم که ماندن در دورتموند را قبول کنم."

بازیکن سابق لخ پزنان، در کسب موفقیت های دورتموند در 2 فصل اخیر نقش مهمی داشته است و یکی از تاثیر گذارترین بازی های او به مرحله رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برمی گردد که در آن بازی 4 بار دروازه رئال مادرید را باز کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد