وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن لوئیز گوستاوو را در لیست فروش قرار داد

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،بر طبق گزارش های منتشر شده در آلمان، بایرن مونیخ لوئیز گوستاوو، بازیکن برزیلی خود را در لیست فروش قرار داده و آماده دریافت پیشنهاد ها برای انتقال این بازیکن است.
 نشریه بیلد آلمان مدعی است که بایرن مونیخ پس از جذب تیاگو آلکانتارا از بارسلونا خود را آماده فروش این هافبک دفاعی برزیلی می کند. این در حالی است که مدیر برنامه های این بازیکن در این رابطه سکوت کرده و فقط به این موضوع اشاره می کند که او به تمرینات بایرن مونیخ بازگشته است.


لوئیز گوستاوو در حالی تازه به تمرینات پیش فصل بارن بازگشته که همراه با تیم ملی فوتبال برزیل در جام کنفدراسون ها و در ترکیب اصلی سلسائو خوش درخشید و پس از فصلی رویایی با بایرن مونیخ موفق شد با شکست سه بر صفر اسپانیا قهرمانی در جام کنفدراسون ها را هم جشن بگیرد. ولی اکنون به نظر می رسد که برای فصل آینده باید به دنبال باشگاه جدیدی باشد.

گوستاوو که در سال 2009 با قراردادی 17 میلیون یورویی از هوفنهایم به بایرن منتقل شد با وجود بازیکنانی نظیر باستین شواین اشتایگر، خاوی مارتینز و تونی کروس به نظر نمی رسد شانس چندانی برای حضور در ترکیب اصلی پپ گواردیولا داشته باشد و با توجه به ترافیک موجود در خط میانی بایرن احتمالا از این باشگاه جدا خواهد شد. در روز های گذشته شایعاتی مبنی بر علاقه چلسی و ژوزه مورینیو برای به خدمت گیری این بازیکن منتشر شده است.
نظرات 5 + ارسال نظر
morteza پنج‌شنبه 27 تیر 1392 ساعت 15:55

right to do!

bastian31 پنج‌شنبه 27 تیر 1392 ساعت 15:57

ای بابا چقدر پپ احمق آخه چرا گوستاوو چرا چرا چرا،پپ از دایی هم احمق تره،پپ گوستاوو.دایی هم انصاری فرد بیرون کردند.عاقبتمون بخیر بشه

Bastian پنج‌شنبه 27 تیر 1392 ساعت 16:36

اشتباس نباید بزارن بره واقعا هافبک دفاعی خوبیه واقعا که حرف نداره
بنظرم میتونه بزرگترین اشتباه پپ باشه اگه از دستش بده [:S018:

Bavariaboy پنج‌شنبه 27 تیر 1392 ساعت 17:54

عجب بازیکن فیکس تیم ملی برزیل و میخواد بفروشه.

بهروز پنج‌شنبه 27 تیر 1392 ساعت 23:37

خیلی اشتباهه
هافبک دفاعی عالی بود
تا مورینیو گفت بازیکن درجه یکی نیست میخواد بفروشش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد