وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومینیگه: بارسا و بایرن روح پاک فوتبال را در دیدار دوستانه خود به نمایش خواهند گذاشت

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،کارل هاینس رومنیگه رئیس باشگاه بایرن مونیخ در مورد شکافی که بین پپ گواردیولا و رئیس بارسا افتاده و صحبت های آن ها در هفته قبل اظهار نظر نموده است.
 رومینیگه می گوید بین دو باشگاه بارسا و بایرن احترام متقابل و روابط دوستانه ای وجود دارد.


او گفت: "من احساس می کنم بین ما رابطه خوبی برقرار است، دوست من آقای راسل هم در مصاحبه اش با احترام با گواردیولا سخن گفت، من این موضوع را به خود پپ هم گفتم.

بارسلونا و پپ لحظات و روزهای فوق العاده ای را با هم پشت سر گذاشتند، فکر می کنم هر دو طرف به هم دیگر احترام می گذارند، ما همیشه با بارسلونا روابط دوستانه ای داشتیم و من فکر می کنم این رابطه همچنان باقی خواهد ماند. در مورد امضای قرارداد تیاگو هم هیچ مشکلی به وجود نیامد و همه چیز صحیح انجام شد."

ما در هفته آینده روح پاک فوتبال را با دیدار دوستانه ای که با هم انجام می دهیم به نمایش خواهیم گذاشت."
نظرات 3 + ارسال نظر
G.Elber چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 18:23

کی با هم بازی دارند؟
از مدیران خواهش میکنم که تاریخ بازیهای پیش فصل بایرن رو بذارن

دوم مرداد
برنامه پیش فصل گذاشته شده

امید چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 18:27

۲ مرداد با هم بازی دارند

کلوزه11 پنج‌شنبه 27 تیر 1392 ساعت 15:07

bayern<<>>>>>>win

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد