وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تونی کروس: رقابت با تیاگو لذت بخش خواهد بود

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،تونی کروس، هافبک بایرن، از پیوستن تیاگو به بایرن ابراز خوشحالی کرده و به او خوش آمد می گوید.
 کروس از پیوستن تیاگو راضی بنظر رسیده و ابراز امیدواری می کند فصل آینده با هم رقابتی نفس گیر اما سالم داشته باشند؛ با اضافه شدن تیاگو به لیست 23 نفره مونیخی ها، رقابت برای حضور در ترکیب اصلی به اوج خود می رسد.


کروس 23 ساله در مورد اضافه شدن آلکانترا می گوید: "به او خوش آمد می گویم و امیدوارم سال خوبی را در بایرن سپری کند و  در مورد پست او هم  نمی توانم بطور دقیق اظهار نظر کنم، چرا که تشخیص گواردیولا خواهد بود که او در چه پستی و من در چه پستی بازی کنم؟"

وی اضافه می کند: "تیاگو فوتبالیست خوبی است، چرا که مونیخ محل بازی بازیکنان خوب است، با اینکه ما بازیکنان خوب زیادی داریم ولی مطمئن باشید، همانند سال گذشته به همه بازی خواهد رسید."


نظرات 3 + ارسال نظر
بهروز سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 13:49

تونی تو خیلی دوس داشتنی هستی همیشه میخوام بمونی و بازی کنی
ایشالا تیاگو ذخیرهء تو باشه

omid-metallica سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 14:26

تیاگو عددی نیست واسه بازیمنایی مثل شواینی و کروس و مولر و گوتزه...مگر اینکه با پارتی بازی بیاد تو ترکیب ثابت

سینا چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 14:36

من عاشق تونی هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد