وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلکانترا: گوآردیولا عامل رفتنم به بایرن‌ مونیخ بود+یک خبر کوتاه

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،تیاگو آلکانترا حضور پپ گوآردیولا را عامل اصلی امضای قرارداد خود با بایرن‌ مونیخ دانست.
 تیاگو آلکانترا با قراردادی چهار ساله به ارزش 25 میلیون یورو انتقال خود به بایرن‌ مونیخ را قطعی کرد.

هافبک اسپانیایی سابق بارسلونا که در تیم کاتالانی شاگرد پپ گوآردیولا بود، پس از امضای قرارداد با بایرن‌ مونیخ در گفت‌وگو با سایت این باشگاه، با خوشحالی از پیوستن به بایرن‌ مونیخ، گفت: بی‌اندازه خوشحالم که به تیم مدنظرم پیوستم. اگر قرار باشد یک روز در زندگی‌تان خوشحال باشید، امروز آن روز من است. خوشحالم که عضوی از باشگاهی همچون بایرن‌ مونیخ شدم.

تیاگو درباره علت بستن قرارداد با بایرن‌ مونیخ، گفت: علاوه بر پیشینه باشگاه، حضور پپ گوآردیولا عامل اصلی من در بایرن‌ مونیخ بود. بایرن‌ مونیخ تیمی است که فوتبال را زیبا بازی می‌کند و مطمئنم که با حضور پپ گوآردیولا بازی زیبای بایرن‌ مونیخ بهتر هم خواهد شد. من و پپ همدیگر را سال‌هاست که می شناسیم. او مربی است که همیشه به من انگیزه و اعتماد به نفس داده است و من همیشه طرفدار فوتبال و فلسفه گوآردیولا هستم. مربیانی همچون او در فوتبال دنیا زیاد نیستند و قطعا دلیل اصلی حضور من در بایرن‌ مونیخ بود.

تیاگو آلکانترا در بایرن‌ مونیخ در کنار هموطن اسپانیایی‌اش خاوی مارتینس بازی خواهد کرد.

تیاگو در پایان درباره بازی در کنار خاوی مارتینس گفت: با او قبل از پیوستن به بایرن‌ مونیخ صحبت کرده‌ام و او چیزهای مثبتی درباره حضور من در بایرن‌ مونیخ به من گفت. او به من گفت مونیخ شهری دیدنی با فضای بسیار جالب و شور و شوق بالای فوتبالی است. امیدوارم که بتوانم بازی‌های زیبایی را برای بایرن‌ مونیخ انجام دهم.
-خبر کوتاه:
جنگ راسل و گواردیولا علنی شد
ساندرو راسل، رییس باشگاه بارسلونا که مخاطب اصلی سخنان گوآردیولا بود، از حرف‌های سرمربی سابق تیمش ناراحت است.
نظرات 1 + ارسال نظر
سجــــآدٍ همیشـــه بایــرنـی سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 15:40

خوبه خودتم میدونی اگه پپ نبود تویه اسکلو صد سال دیگم بایرن نمیخرید..خیلی دلتم بخواد اومدی ب بهترین تیم دنیا توو بهتریم کشور جهان...ما ک از اولم با اومدنت مخالف بودیمو هستیم..!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد