وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماریو گومز علت ترک بایرن مونیخ را فاش کرد

مراسم معارفه گومز: گواردیولا برای پیوستنم به اینجا کمک های زیادی انجام داد

 به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،ماریو گومز مهاجم سابق بایرن مونیخ علت ترک این تیم و رفتن خود به فیورنتینا ایتالیا را فاش کرد.

 این مهاجم آلمانی گفت: با رفتن به یک باشگاه کوچکتر وی فرصت بیشتر بازی و آمادگی برای جام جهانی 2014 را بدست خواهد آورد.


گومز روز دوشنبه در مراسم معرفی خود گفت: انتقال من ممکن است برای عده ای عجیب به نظر برسد. همه چیز در مونیخ برای من فراهم بود. اما با توجه به در پیش بودن جام جهانی، من در اینجا فرصت بازی بیشتری خواهم داشت.

وی افزود: پپ گواردیولا سرمربی جدید بایرن، فیورنتینا را به وی پیشنهاد کرده زیرا وینچنزو مونتلا سرمربی فیورنتینا فصل گذشته سبک تهاجمی جدیدی را برای این تیم طراحی کرده است.

گومز در مدت چهار فصل حضور خود در بایرن مونیخ 112 گل را در 172 بازی به ثمر رساند.

گفته می‌شود مبلغ انتقال وی به فیورنتینا 20 میلیون یورو بوده است.

دانییله پراد مدیر ورزشی فیورنتینا گفت: حضور قهرمانی نظیر گومز نشان دهنده قدرت مالکیت باشگاه است. این یک مالکیت قوی است که به ما اجازه می‌دهد با غولهای دیگر رقابت کنیم.

حدود 15000 هزار نفر از طرفداران فیورنتینا از گومز استقبال کردند.

به گزارش آسوشیتدپرس، گومز در واکنش به این استقبال گفت: این اشتیاق ستودنی است و انرژی زیادی به من می‌دهد. من احساس مسئولیت زیادی دارم و می‌خواهم پیروز شوم.
نظرات 5 + ارسال نظر
علیMARIO سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 12:34

گومز تنها کسیه که میتونه برای المان جام جهانیو میسر کنه

نمیدونم! سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 15:20

اگه موفق نشی...!
خدامیدونه چی کارت میکنیم ما مونیخیا!

b سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 22:28

اخی....بالاخره رفت.دلم سوخت....

سینا چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 14:38

خیلی ناراحت شدم امیدوارم موفق باشی

پرستو پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 14:41

امیدوارم همش لبخند بزنی عسیسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد