وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فیلیپ لام: قرار نیست سبک بازی خود را تغییر دهیم

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کاپیتان باواریایی ها معتقد است که آن ها روشی جدید در سبک بازی خود به کار نخواهند گرفت.
  لام در مورد سرمربی جدید تیمشان نیز گفت:" گواردیولا عقاید خاص خودش را برای فوتبال دارد. او توقعات جدیدی از بازیکن ها دارد و فکر می کنم که شیوه پاسکاری برای او خیلی با اهمیت باشد."

لام ادامه داد:" قرار نیست که همه چیز را از ابتدا بازسازی کنیم و تغییرات کوچکی را در سال آینده در سیستم  بازی بایرن شاهد خواهیم بود. سبک فوتبال ما عوض نخواهد شد."

به نظر می رسد که مهم ترین چالش گواردیولا در فصل آینده نگه داشتن حس جاه طلبی و تشنگی برای کسب جام در بین بازیکنان بایرن باشد.

لام در این مورد نیز گفت:" گواردیولا نیاز ندارند که در این مورد نگران باشد. ما هنوز شانس بالایی برای کسب جام های بیشتر داریم. مسلما در فصل آینده افت و پس رفتی نخواهیم داشت و رقابت در لیگ قهرمانان به گونه ای است که همه در حال پیشرفت و سبقت گرفتن از یکدیگر هستند. کسی انتظار ندارد که ما با آرامش کامل بشینیم و از کسب ۳ گانه در سال گذشته خوشحال باشیم. ما همچنان قصد داریم که جام های آینده را نیز با انگیزه قبلی خود کسب کنیم." 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد