وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه جنجالی گواردیولا: به بارسا گفته بودم که مرا تنها بگذارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ پپ گواردیولا ساندرو راسل و باشگاه بارسلونا را به دلیل رها نکردن او در تعطیلات نیویورک مورد انتقاد قرار داد.

این مربی در پایان سال 12-2011 بارسلونا را ترک کرد تا یک سال به دور از فوتبال استراحت کند و در طول این مدت با بایرن مونیخ به توافق رسید تا در فصل 14-2013 هدایت این تیم را به عهده بگیرد.

امروز در اردوی آماده سازی تیم برای فصل بعد، این مربی 42 ساله ناامیدی اش از تیم سابق خود را فاش کرد. گواردیولا به خبرنگاران گفت:

"من 6000 مایل دور شده بودم و از رئیس باشگاه خواسته بودم که مرا تنها بگذارد؛ اما آنها این کار را نکردند و نتوانستند روی قول خود بایستند. من کار خودم را انجام دادم و بعد از آن تیم را ترک کردم. تقصیر او نبود، این خود من بودم که تصمیم به رفتن گرفتم. آنها کار خودشان را انجام دادند و از بازیکنانی که داشتند راضی بودند، هرکاری که باید را انجام دادند و من هم تمام موفقیت های دنیا را برای آنها آرزو کردم، چرا که آنها همیشه قسمتی از من خواهند بود و من نیازی ندارم که بگویم این باشگاه چه معنایی برای من دارد.

اما امسال آنها بیش از حد جلو رفتند و مرزها را رد کردند. از بیماری تیتو ویلانوا استفاده کردند تا من را آزار دهند و این چیزی است که من هرگز فراموش نخواهم کرد.

من تیتو را زمانی که در نیویورک بود دیدم و اگر او را ندیده بودم پس به این خاطر بوده که امکانش نبوده است، اما این از طرف من نبوده است. آیا به نظرتان شایسته من است که بخواهم همه چیز برای کسی که مدت زیادی کنار من همکاری کرده است، بد پیش برود؟ این اصلاً طرز فکر خوبی نیست.

تا زمانی که در بارسا بودم بهترین کاری که از دستم بر می آمد را با قدرت انجام دادم؛ تصمیم رفتن از طرف من بود، آنها باید آرام باشند، در تمام سطوح؛ همانطور که هر کسی کاری برای انجام دادن دارد، این بار کسی که باید می رفت، من بودم.

من از آنها خواهش کردم که اجازه دهند بروم. من با خانواده ام به نیویورک رفتم تا انگلیسی یاد بگیرم، اما به جای آن آلمانی یاد گرفتم! تنها کاری که من برای انجام دادنش وقت گذاشتم. این تنها دلیلی بود که از آنها خواستم که مرا تنها بگذارند و از واسطه کردن دوستان دست بردارند!

اگر می خواستم با یوهان کرایف شام بخورم، پس همین کار را می کردم. من به هیچکس چیزی مدیون نیستم. من کار خودم را به بهترین نحو که می توانستم انجام دادم.

هر اتفاق خوبی که در بارسا می افتاد مرا خوشحال می کرد، اما چیزهایی وجود دارد که من هرگز فراموش نخواهم کرد!"

این هفته شایعاتی وجود داشت که گواردیولا سعی کرده نیمار را از چنگ بارسا در بیاورد و ظاهراً به پدر بازیکن گفته است که ویلانوا نمی داند چگونه از او و لیونل مسی در کنار هم استفاده کند.

"من 3 سال پیش به نیمار زنگ زدم چرا که راسل از من خواست که ببینم اگر شانسی وجود دارد او را برای آمدن به بارسلونا قانع کنم و من این کار را انجام دادم.

در مراسم FIFA gala [مراسم اهدای توپ طلا]، ما همدیگر را دیدیم و در مورد فوتبال و فلسفه بازی سانتوس صحبت کردیم. وقتی من مربی بایرن شدم، از وضعیت او اطلاعی نداشتم و پرسیدم که او واقعاً با بارسا قرارداد امضاء کرده یا نه، می خواستم با او و پدرش ملاقاتی داشته باشم.

بعد از 5 دقیقه متوجه شدم که او می خواهد به بارسلونا برود و در هر فرصتی که با او صحبت کرده بودم او 20 بار گفته بود که می خواهد به بارسلونا بپیوندد! در 3 باری که ما با هم صحبت کردیم، هیچ اسمی از تیتو ویلانوا به میان نیامد. من نیازی ندارم که بگویم او مربی شایسته ای است یا نه.

او به مدت 5 سال دستیار من بود و سال گذشته او با کاری که انجام داد، باعث شد تا باشگاه موفق ترین فصل تاریخش در لیگ را تجربه کند و همین کافی است تا بگوییم او شایسته است یا نه.

بازیکنان خوب همیشه توانایی این را دارند تا کنار هم بازی کنند، و این دو [نیمار و مسی] هم می توانند."

نظرات 2 + ارسال نظر
بهروز جمعه 21 تیر 1392 ساعت 05:11

تیم قبلیتو ول میکنی با نه ؟؟؟؟؟‌
ول کن دیگه بارسا ۷تایه رو
فکر و تمرکزتو بذار رو بهترین تیم اروپا بایرن .
میفهمی یا میخوای عصبی بشم از دستت ؟

بهروز جمعه 21 تیر 1392 ساعت 14:26

حسین آقا احترام متقابل شرط اول ورود به یک جمع هستش
خوبه که به نظرات همدیگه احترام بذاریم و فضای دوستانه رو با فرهنگ پایین خودمون خراب نکنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد