وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا : تیاگو را می خواهم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ پپ گواردیولا ، سرمربی جدید تیم بایرن مونیخ در صحبت هایی اعلام کرد که خواهان حضور تیاگو آلکانتارا در تیم بایرن مونیخ است.


در حالیکه به نظر می رسید منچستر یونایتد مقصد احتمالی ستاره جوان باشگاه بارسلونا باشد اما گزارش ها حاکی از علاقه مندی گواردیولا به خرید تیاکو آلکانترا است. گواردیولا در گفتگو با خبرنگاران : " من از ماتیاس سامر و کارل هاینس رومنیگه برای خرید تیاگو درخواست کرده ام. من نمی دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد اما می خواهم با تیاگو در مونیخ کار کنم. تیاگو تنها بازیکنی است که می خواهم به خدمت بگیرم.این چیزی است که من به آنها گفتم.او تنها خرید ما خواهد بود. "
گواردیولا در ادامه نیز گفت : " تیاگو در بارسلونا بازی می کند و من به خوبی اورا می شناسم.من در تیم بارسلونای بی با او کار کردم و او یک بازیکن بسیار خوب است. باشگاه در این خصوص تصمیم می گیرد.من نظرم را به انها گفتم. "
گواردیولا همچنین در پایان تاکید کرد : " ما بازیکنان زیادی داریم اما به کیفیتی که تیاگو ارائه می دهد نیاز داریم.من فکر نمی کنم خرید یک هافبک جدید مسئله بزرگی باشد.من باشگاه صحبت کردم و دلیلم را برای خرید تیاگو به آنها گفتم. هیچکس بارسلونا را ترک نمی کند مگر اینکه احساس کند دقایقی کمی بازی برای تیم بازی می کند.تیاگو می خواهد بازی کند.به همین دلیل اورا به باشگاه پیشنهاد کردم. "  

همچنین گفتنی است تیاگو تا تابستان 2015 با باشگاه بارسلونا قرار دارد.

نظرات 5 + ارسال نظر
علیMARIO پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 22:21

چه گیری داده به این یارو اینو دیگه میخواد جای کی بازی بده این احمق

Tarafdar پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 22:24

آها حالا یکی بیاد جمع کنه این وضعو

Bavariaboy پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 23:17

خدایا ببین اگه میخوای من طرفدار بارسلون بشم بگو نمیخواد تمام بارسایی ها رو بیاری بایرن تیم و خراب کنن!

Bastian جمعه 21 تیر 1392 ساعت 01:13

بیا بیا بیا واقعا که بازیکنه خوبیه و اگه بهش بها بدن میتونه ی قطب بشه برامون
بسیار مصمم خلاقانه و زهر دار بازی میکنه فک کنم بازیشو ندیدین که ازش انتقاد میکنید از تونی کروس خیلی سر تره چون خیلی تکنیکی تر و گلزن تره تقریبا سبکه گوتزه بازی میکنه
لطفا احساساتی نظر ندین درسته اسپانیاییه ولی خیلی جوون و جویایه نامه
امیدوارم بیاد

Seabstian_Hamed جمعه 21 تیر 1392 ساعت 01:56 http://bayern.blogsky.com

پس معلومه شما هم بازی تونی کروس رو ندیدی!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد