وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ، انتخاب تیاگو آلکانتاراست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ نه منچستریونایتد و نه رئال مادرید: بایرن مونیخ، مقصد آتی تیاگو آلکانتارا خواهد بود. طبق گزارش کوپه، تیاگو، پسر بزرگتر مازینیو تصمیم گرفته تا فصل بعد را زیر نظر پپ گواردیولا، سرمربی سابقش در بارسلونا سپری کرده و انتخابش برای فصل بعد بایرن مونیخ است.

طبق این گزارش او سالانه دستمزدی 4 میلیون یورویی در بایرن دریافت خواهد کرد و نقش گواردیولا در جلب رضایت تیاگو کلیدی و حساس بوده. چرا که پپ اخیرا در صحبت هایی اعلام کرده که خاوی مارتینز در جایگاهی کمی عقب تراز جایگاه همیشگی اش بازی خواهد کرد و بدین ترتیب منطقه مرکز میدان که به یک بازی خلاقانه نیاز دارد، در اختیار آلکانتارا قرار خواهد گرفت.

حتی شنیده می شود که ممکن است قرارداد غیررسمی ای میان طرفین به امضا رسیده باشد. درصورتی که این جدایی رقم بخورد، تیاگو آلکانتارا بعد از سالها حضور در تیم کاتالان این باشگاه را ترک خواهد کرد. او که در سال 2005 در سن 14 سالگی به بارسلونا پیوسته بود تا به اینجای عمر ورزشی اش تنها پیراهن آبی اناری بارسا را برتن نموده بود. تیاگو اولین بازی اش برای تیم اصلی بارسا را در روز 17 ماه می سال 2009 مقابل مایورکا برگزار کرد.

این انتقال احتمالی در شرایطی انجام می شود که تیاگو در زمان حضور پپ در بارسا 17 بازی زیر نظر او برگزار کرده بود که 12 تا از این بازیها در لالیگا بوده و او در شش تا از این بازیها در ترکیب اصلی قرار داشته. تیاگو در سه بازی جام حذفی و یک بازی در سوپرکاپ اسپانیا و یک بازی در لیگ قهرمانان اروپا نیز برای بارسای پپ بازی کرده.

نظرات 4 + ارسال نظر
بهروز پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 13:24

بابا اینو کجا جا بدیم آخه ؟؟؟؟؟
خیلی مخالفم
تونی کروس رفتنی میشه . کروس آیندهء بایرنه

omid پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 14:12

بازیکن خوبی است خیلی خوش حال شدم

Bavariaboy پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 14:15

بایرن مونیخ =====>کعبه آمال بازیکنان دنیا

کلوزه11 پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 14:20

بهش نیازی نداریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد