وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانلود فیلم کامل اولین تمرین گواردیولا با بایرن مونیخ

اختصاصی وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،فیلم کامل اولین تمرین گواردیولا در بایرن مونیخ را برای شما آماده کردیم هم اکنون آماده دانلود می باشد.

دانلود در ادامه مطلب...

دانلود اولین تمرین گواردیولا در بایرن مونیخ

زمان:99 دقیقه

کیفیتhd

پارت اول       

پارت دوم       

پارت سوم       

پارت چهارم      

پارت پنجم        

پارت ششم      

پارت هفتم        

نظرات 5 + ارسال نظر
sami پنج‌شنبه 6 تیر 1392 ساعت 22:48

ty

sam یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 19:08 http://samcrazy56.persianblog.ir

من که هرکاری کردم نتونستم دانلود کنم خواهش میکنم یه راهی چیزی بهم بگید که بتونم تمامشو دانلود کنم متشکرم از لطفتون

saman یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 00:36 http://aleyasin79.blogfa.com

سلام خواهش میکنم جواب بدید من به این کلیپ خیلی احتیاج دارم
واسه دانلود کلیپ مشکل دارم لطفا راهنمایی کنید
منتظر جوابتون هستم

mani سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 23:00

با سلام دانلود نمیشه احتیاج به راهنمایی است

محمد دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 12:10

سلام:
دوست عزیز همه رو دانلود کردم از سایت Mega، جزء پارت 6 که فکر کنم پاک شده از لینک ها
هر کدوم از سایت هارو زدم که دانلود کنم ازش نوشته پاک شده ، لطفا راهنمایی کنید یا یه لینک که فعال هست پارت ششم را میشه دانلود کرد رو برام ایمیل کنید .
با تشکر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد