وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانلود فیلم اولین کنفرانس خبری گواردیولا در بایرن مونیخ+متن کامل مصاحبه

 
اختصاصی وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،فیلم اولین کنفرانس خبری گواردیولا سرمربی جدید بایرن مونیخ را به همراه متن کامل آن برای شما آماده کردیم هم اکنون آماده دانلود می باشد.
دانلود در ادامه مطلب...
 دانلود اولین کنفرانس خبر گواردیولا در بایرن مونیخ

حجم:726 مگابایت

زمان:56 دقیقه

پارت اول


پارت دوم


متن کامل مصاحبه:

*چه چیزی بایرن را خاص و ویژه نموده؟
تاریخ این باشگاه.باشگاه های معدودی در سرتاسر دنیا هستند که اینقدر خاص و ویژه باشند. بایرن یکی از این تیمهاست.چون وقتی به تو زنگ می زنند، حضور دراینجا برای تو افتخار بزرگی است. به همین خاطر هم تصمیم گرفتم که به اینجا بیایم؛ به خاطر تاریخ بایرن، بازیکنان تیم وتمام چیزهایی که نماینده این تیم هستند.

*به بازدید تیم های پایه ای بایرن رفته اید؟
در طول 3یا4 ماه اخیر یک فرد مورد اطمینان من به مونیخ آمد واز نزدیک عملکرد تیم اصلی رازیرنظر داشت؛ او اطلاعاتی را دراختیار من قرار داد ووقتی کار را شروع کنیم، درک خواهیم کرد که شرایط به چه ترتیب است و ازنزدیک عملکرد تیم پایه ای را دنبال کرده و درمورد اینکه کدام بازیکنان سطح کافی برای حضور درتیم اصلی را دارند صحبت خواهیم کرد

*اعضای کادر فنی تان در بایرن چه کسانی هستند؟
دومنک تورنت، لورنزو بوئن آونتورا، کارلس پلانچارت و مانل استیارته به اینجا می آیند. آنها در اینجا مرا همراهی می کنند.این چالش بزرگی برای زندگی ما و برای خانواده های ماست

*در بایرن از چه سبکی استفاده خواهید کرد؟
بازیکنان بایرن مونیخ با بارسلونا متفاوت هستند. من باید با این بازیکنان تطبیق پیدا کنم. درمورد سیستم فرقی نمی کند.مهم این است که تحرک بالایی داشته باشد

*آیا روی ماریو گومز حساب باز می کنید؟
فکر می کنم که این سوالی است که باید از ماریو گومز پرسیده شود. امروز او بازیکن بایرن است و من با او مثل بقیه رفتار می کنم
(رومنیگه وارد بحث شده و اعلام می کند که ماریو گومز در اولین جلسه تمرینی بایرن مونیخ شرکت خواهد کرد؛ هرچند که چیزی درمورد انتقال او به تیمی دیگر نمی گوید)

*در این تیم چه چیزهایی را عوض می کنید؟
زبان آلمانی من آنقدرها خوب نیست. ولی سعی می کنم که سطح بالای تیم یوپ هاینکس را حفظ کنم. بعد از آن هر سرمربی ایده های خودش و دیدگاه های خاص خودش را نسبت به فوتبال دارد. ولی چیزههای محدودی را تغییر خواهیم داد. من دوست دارم که سطح بالای تیم را حفظ کنم و به این روند ادامه دهیم. فشار زیادی هست ولی من باید این را پبذیرم و در شرایط پذیرش این فشار هستم. باید با این فشار زندگی کرد.من احساس خوشبختی می کنم و این فشار را می پذیرم

*رابطه تان با توقعات ایجاد شده چیست؟
کمی عصبی هستم ولی ما درمورد بایرن مونیخ صحبت می کنیم. تیمی که سال گذشته تمام جام را فتح کرده و این طبیعی است که سطح توقعات خیلی بالایی وجود دارد. در بارسلونا هم ما تمام جام ها را فتح کرده بودیم و این سطح توقعات طبیعی است. ولی بعد از آن همه چیز به حالت عادی برگشت.

*بعد از اتمام قرارداد هاینکس، تماسی با او داشته اید؟
نه هنوز با هاینکس صحبت نکرده ام. امیدوارم که به زودی او را ببینم.چون خیلی خوب است که نظر او را داشته باشم. من به کارهایی که او ، نه تنها در سال گذشته بلکه در طول کارنامه ورزشی اش انجام داده، احترام زیادی قائلم. این افتخار بزرگی است که جانشین هاینکس می شوم و امیدوارم که بتوانم سطحی که تیم در سال گذشته داشته را حفظ کنم. من نتوانستم زودتر بیایم .چون استاد زبان المانی ام طرفدار دورتموند بود و به من اجازه نمی داد.

*در اولین سال حضورتان در بارسا انقلاب به پا کردید. دربایرن چه خواهید کرد؟
من نظر رومنیگه و سامر را نمی دانم ولی به نظر من وقتی یک تیم 4 جام قهرمانی به دست می آورد، نیاز کمی به تغییر دارد و این تیم، تیم خوبی است. این نظر من است

*تفاوت بین بایرن و بارسا ، همان 0-7 است؟ تمایلی به جذب برخی از بازیکنان بارسا برای بایرن ندارید؟
فکر نمی کنم که تفاوت دو تیم درحد 0-7 باشد. ولی بایرن تیم برتر میدان بود. من به بازیکنان احترام می گذارندم. بازیکنان به این خاطر که گواردیولا اینجاست، از بارسا به بایرن نمی آیند. اگر بازیکنی از بارسلونا جدا شود، به این خاطر است که باشگاه می خواهد او را بفروشدیا او می خواهد دقایق بیشتری بازی کند.

*از تیم جدیدتان در زمین چه خواسته هایی دارید؟
من دوست دارم بازیکنانم هجومی کار کنند.از این سبک لذت می برم. این ایده فوتبالی من است: حمله

نظرات 5 + ارسال نظر
ms چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 00:05

ممنون کمک کرد

esmail چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 00:15

ممنون.

سجــــآدٍ همیشـــه بایــرنـی چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 00:34

من میخوام بابت تغییر وبلاگ از تموم بچه های وبلاگ بخاطر زحمتای بی حدو حصرشون تشکر ویژه کنم..
آقااااااااااا ناموسن دم همتووووووووون گرررررررررررررررم ک مشتی هستید..دوستووووووووووووووووون داریــــــــــــم..عالی شده وبلاگ..
ب امید موفقیاتای تیممونو آرزوی خوشحـــالی های زیاد توو فصل جدید

شاهین چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 12:31

پپ یادت نره که ما هنوز تشنه جامیم بخصوص cl

Bavariaboy چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 19:43

اول همه باید این دوستانه با بارسا و سوپر کاپ و ببره تا از این پپ خوشم بیاد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد