وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا : این یک هدیه برای من بود

 


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پپ گواردیولا ، سرمربی جدید باواریایی ها از اینکه توانسته است سکان هدایت تیم بایرن مونیخ را در دست بگیرد بسیار خوشحال است و از این اتفاق به عنوان یک هدیه یاد کرد.

سرانجام پس از چندین هفته انتظار معارفۀ پپ گواردیولا در ساعت 12:00 ظهر به وقت آلمان به عنوان سرمربی جدید بایرن مونیخ برگزار شد. او در این نشست به خوبی نشان داد که تا حدود زیادی به زبان آلمانی تسلط یافته است و حتی توانست با لهجۀ مونیخی هم به گفتگو بپردازد. او در ابتدا با دو زبان آلمانی و اسپانیایی گفت : " خانم ها ، آقایان ، روز بخیر. " او که در حضور بیش از 240 خبرنگار ، 40 فیلمبردار تلویزیونی و 30 عکاس برای نخستین بار با زبان آلمانی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود گفت : " لطفاً نواقص زبان آلمانی من را ببخشید. من یک سال را در نیویورک صرف یاد گیری زبان آلمانی کردم ، که البته بهترین مکان برای یادگیری زبان آلمانی نیست. امیدوارم بتوانم در اینجا و در آینده زبان آلمانی ام را بهتر کنم. "

سرمربی جدید بایرن از اینکه چالش های جدید را پیش روی خود می بیند خوشجال است و در اینباره گفت : " برای من این یک هدیه بود. من می خواهم از اینکه باشگاه بایرن مونیخ این فرصت را داد تا سرمربی این باشگاه شوم از آنان تشکر کنم. "

اولی هوینس ، کارل هاینز رومنیگه و ماتیاس سامر ، پپ گواردیولا را در این نشست خبری همراهی کردن. در ادامه رومنیگه در مورد روند مذاکرات دو طرف که در نهایت منجر شد تا پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ شود گفت : " دو سال پیش در جام آئودی کاپ ] در آلیانز آرنا [ ما به این نتیجه رسیدیم که پپ گواردیولا می تواند یک گزینۀ خوب برای نیمکت بایرن مونیخ باشد. بعد از آن ما با او در ارتباط بودیم ، و این ارتباط در سال گذشته بشتر شد. بایرن مونیخ پپ را می خواست و پپ بایرن مونیخ را. آن احساس ما از اولین روز بود. " اولی هوینس در تائید صحبت های رومنگیه گفت : " پس از گذشت 5 دقیقه از مذاکرات ، من احساس کردم که این اتفاق خواهد افتاد. "

نظرات 6 + ارسال نظر
Bavariaboy دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 20:44

روزگار چه بازیهایی داره هیچوقت فکر نمیکردم روزی از پپ گواردیولا خوشم بیاد !
فقط خدا کنه در آینده مسی نیاد بایرن که دیگه قاطی میکنم!؟!؟

Tarafdar دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 21:15

باواریاجان از هر چی بدت بیاد سرت میاد میگن...!

امیر اولیور کان دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 22:47

منم با باواریابوی موافقم

Seabstian_Hamed دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 22:51 http://bayern.blogsky.com

اون جوری که شایعه کرده بودن نبود! واقعا میخواد گوادیولای بایرن باشه و گفته همه بازیای این فصل بایرنو دیده؛ من خودم شخصا ایشون رو به عنوان یه مرد قابل احترام پذیرفتم... به امید موفقیت های فصل های آینده

شاهین دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 23:15

ایشاءلله موفق بشی پپ

موسی چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 10:09 http://http://omid-mesile.blogfa.com/

خداکنه موفق بشه. ولی نمیتونه جای یوپ رو بگیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد