وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گوتزه از دورتمند تشکر کرد


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماریو گوتزه بازیکن جدید باشگاه بایرن مونیخ درباره جداییش از دورتمند و پیوستن به بایرن مونیخ در صفحه ی فیس بوک خود از باشگاه بورسیا دورتمند تشکر کرد.

وی نوشت: من در آخرین روز های تعطیلات خود هستم و با شروع فصل جدید، چالش های جدیدی در پیش روی من می باشد. این برای من واقعا مهم می باشد که از شما تشکر کنم؛ دورتمند ممنونم، BVB ممنونم.
ماریو گوتزه گران قیمت ترین بازیکن آلمانی در تاریخ حمل و انتقالات همچنین افزود: چهار شنبه اولین تمرین من در مونیخ آغاز می شود و به دنبال چالش های آینده و محیط جدید هستم.

نظرات 7 + ارسال نظر
Tarafdar دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 21:17

امیدوارم با بچه ها زود جور بشی.تشکرت هم از تیم قبلیت نشونه ی خوبیه.

مهدی دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 22:44

Good luck

Bavariaboy دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 23:01

خیلی جالبه عجب نیمکت قوی ای از نظر هافبکها داریم واقعاً با این بازیکنا میشه دو تا تیم توپ بست ،
فقط یه دفاع توپم بخریم دیگه کم و کسر نداریم ، حالا به صحبت یکی از بچه ها تو سایت هواداران بایرن ایمان آوردم که نوشته بود بایرن خیز بلندی برداشته که سالها بر فوتبال دنیا حکمرانی کنه!
ایشالا که همینطوره

شاهین دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 23:13

برو ببینم چه می کنی گوتزینیو

Seabstian_Hamed دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 23:42 http://bayern.blogsky.com

همون شماره 19 بهش دادن خوبه! شماره 10 رو چند سال پیش اولی هوینس قولشو داده بده به کروس

سجــــآدٍ همیشـــه بایــرنـی چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 00:32

همیشه وقتی بازیه دورتموند یا تیم ملی آلمانو میدیدم دعا میکردم یه روز گوتزرو بایرن بخره..خوشبختانه اومدووخوش اومد..
خدا کنه مثل کلوزه با بی انصافی نندازنش بیرون..دوسش دارم

ترانه پنج‌شنبه 13 تیر 1392 ساعت 16:46


خییییییلی نازه وقشنگم بازی میکنه.براش ارزوی موفقیت دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد