وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

برایتنر: گلادباخ بهترین گزینه برای بایرن در افتتاحیه بوندسلیگا بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ دیدار افتتاحیه بوندسلیگا جمعه 9ام آگوست در آلیانس آرنا با دیدار بایرن مدافع عنوان قهرمانی و بوروسیا مونشن گلادباخ برگزار می شود. جذابیت های این دیدار تنها به اولین حضور گواردیولا در بوندسلیگا و یا بایرنی شدن ماریو گوتزه خلاصه نمی شود بلکه دیدار مونیخی ها مقابل گلادباخ همواره به دیدار زیبایی منجر شده است.

بایرن و گلادباخ از غول های بوندسلیگا به شمار می آیند. رقابت آن ها در دهه 70 به اوج رسیده بود زمانی که هشت قهرمانی در بوندسلیگا میان دو باشگاه تقسیم شد. پل برایتنر نیز در آن سال ها به عنوان یکی از برترین هافبک های جهان در بایرن بازی می کرد. او این روزها به عنوان مشاور با باشگاه بایرن همکاری می کند او در مورد قرعه بایرن در نخستین بازی بوندسلیگا می گوید: "دیدار افتتاحیه برای گواردیولا بسیار خوب است. مونشن گلادباخ یکی از تیم هایی است که در چند فصل اخیر همواره عضو تیم های بالای جدول بوده است."

برایتنر ادامه می دهد: "گلادباخ مشکلات بسیاری را برای حفظ استاندارد های کیفی پیش رو دارد اما هیچ وقت یک تیم اتوبوسی درون دروازه ی خود نبود. هنگامیکه آن ها در زمین خودی بازی کنند سعی خواهند کرد که پرس را در خط جلو انجام دهند حتی اگر تیم روبرو نیز همان تاکتیک را در دستور کار داشته باشد مانند کاری که بایرن فصل گذشته انجام داد."

برایتنر از تجارب خود در دهه 70 مقابل گلادباخ می گوید: "آن ها فوتبال را جذاب ارائه می دهند و این چیزی است که هواداران از تیم انتظار دارند رویارویی با آن ها یک بازی افتتاحیه ای را رفم خواهد زد که هر دو تیم تنها به فکر حمله خواهند بود!."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد