وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا برای بایرن مونیخ ساخته شده است

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،سزار لوییس منوتی سرمربی سابق بارسلونا معتقد است که پپ گواردیولا برای موفقیت در بایرن مونیخ ساخته شده است و سابقه وی این را اثبات می کند.
 بسیاری از مردم سوال می پرسند که آیا ورود پپ گواردیولا به جای یوپ هینکس که با کسب سه گانه رکوردشکنی کرد، آیا کار درستی بود؟ با اینحال سرمربی فاتح جام جهانی 78 به همراه آرژانتین که گواردیولا برای این کار ساخته شده و از اخلاق حرفه ای برخوردار است.


منوتی در مصاحبه با Suddeutsche Zeitung گفت: "پپ یک کاتالان آلمانی است: منظم و جدی. او سخت کار می کند و آموزش زیادی دیده است. شخصیت او متناسب مونیخ است. انگار برای او ساخته شده است."

"برای موفقیت، گواردیولا باید ارتباط عاطفی با هواداران بایرن مونیخ برقرار کند تا حتی پس از شکست، مردم بگویند که ما باختیم ولی خوب بازی کردیم."

"او یک تکنسین وسواسی است، اما بازیکنان را تحریک نمی کند. گواردیولا دقیقا همه چیز را در مورد بازیکنان بایرن مونیخ می داند. سایز کفش هر بازیکن، خواب ناکافی و غیره."

" بسیاری از مربیان نادان نیز قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده اند، اما کسب 15 عنوان از 19 عنوان در پنج سال آینده چیز دیگری است."
نظرات 3 + ارسال نظر
Seabstian_Hamed شنبه 1 تیر 1392 ساعت 14:19 http://bayern.blogsky.com

بله الگو گیریش هم برای بارسا از بایرن بوده

محسن اشتایگر شنبه 1 تیر 1392 ساعت 17:44

خودش که گفته از آلمان دهه ى نود بوده

Bavariaboy شنبه 1 تیر 1392 ساعت 22:21

ببینیم و تعریف کنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد