وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روزی که گواردیولا به باواریایی ها پیشنهاد همکاری داد

 
اختصاصی وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،اولین تماسها میان بایرن و پپ نه در زمستان سال 2012 برقرار شده و نه درپائیز؛ بلکه این ماجرا به مدتها قبل از این تاریخ برمی گردد و در روز 26 جولای سال 2011 این اتفاق رخ داده.
 شاید تا قبل از انتشار این خبر این طور به نظر می رسید که پپ گواردیولا از میان چندین پیشنهاد جنجالی برای مربیگری ، بایرن مونیخ را برگزیده ولی گزارش منتشره در روزنامه آلمانی دیراشپیگل از داستان دیگری حکایت دارد و بنابراین گزارش واقعیت طور دیگری بوده و این خود گواردیولا بوده که به سران بایرن پیشنهاد همکاری داده است

در بهار سال گذشته وکمی قبل از اتمام رقابت های لالیگا بود که پپ گواردیولا سرمربی بارسلونا اعلام کرد که این فصل آخر همکاری او با تیم کاتالان است و در پایان این فصل از این تیم جدا شده و قصد دارد تا یک سال به دور از دنیای فوتبال در شهر نیویورک استراحت کند.

حالا طبق گزارش منتشره در روزنامه آلمانی اولین تماسها میان بایرن و پپ نه در زمستان سال 2012 برقرار شده و نه درپائیز؛ بلکه این ماجرا به مدتها قبل از این تاریخ برمی گردد و در روز 26 جولای سال 2011 این اتفاق رخ داده. کارل هاینس رومنیگه و اولی هوینس برسر میزی در رستوران وی آی پی ورزشگاه آلیانس آرنا نشسته بودند و پپ گواردیولا که همراه با کاروان بارسلونا برای شرکت در تورنمنت تابستانی در مونیخ به آلمان سفر کرده بوده، به این دو نزدیک شده و گفته که قصد دارد با آنها در مورد موضوعی صحبت کند.

بنا به این گزارش سرمربی وقت بارسلونا در آن زمان، به اولی هوینس و رومنیگه گفته:« فلسفه فوتبالی شما خیلی هیجان انگیز است.می توانم خودم را روی نیمکت بایرن مونیخ تصور کنم که روزی دراینجا مربیگری خواهم کرد.»

در هنگام خداحافظی، گواردیولا برروی یک ورق کاغذ شماره موبایلش را نوشته و آن را به رومنیگه داده و این شروع تماس های میان سران بایرن با پپ بوده که درنهایت به انتخاب گواردیولا به عنوان سرمربی آتی بایرن و جانشین یوپ هاینکس منتهی شده.

طبق گزارش دراشپیگل، این جیووانی برانچینی، یکی از مدیربرنامه های فوتبالی سرشناس در فوتبال ایتالیا بوده که این معامله را جوش داده؛ چون این برانچینی بوده که در جشن تولد 60 سالگی اولی هوینس و چند ماه قبل از برقراری مجدد تماس ها، این ماجراها را به رومنیگه یادآوری کرده.

در جولای سال 2012، رومنیگه به بارسلونا سفر کرده و در جریان این سفر بود که او در جلسه ای شش ساعته و مخفیانه میان طرفین ، او برنامه های مدیریتی بایرن برای به خدمت گرفتن پپ را به او ارائه کرده و در آن جلسه قرار براین شده که برای آنکه هیچ گونه سوء برداشتی ایجاد نشود، برگزاری این جلسه کاملا محرمانه بماند.

 این اتفاق هم رخ داد و تا ماه نوامبر سال 2012 هیچ خبری دراین باره منتشر نشد و در آن زمان بود که پپ گواردیولا پاسخ بله را به رومنیگه داد و در پیغامی شفاف گفت:« بله..می خواهم سرمربی بایرن شوم.» و بقیه داستان هم در همان زمان به صورت علنی و شفاف در رسانه ها بازتاب یافت.
نظرات 2 + ارسال نظر
Seabstian_Hamed یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 17:06 http://bayern.blogsky.com

با تمام اینکه ازش بدم میاد، شاید این حس (اجبارا) نسبت به قبل کمتر شده ولی حس خوبی نسبت دارم بهش

ramin یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 17:17

bishtar shabihe dastan mimoone ke pep be bayern oonam zamani ke ye fasle dige sarmorabiye barca boode be bayern pishnahad dade

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد