وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

قانون ستاره دادن در آلمان بر روی پیراهن

اختصاصی وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سوالات زیادی راجع به اینکه چرا پیراهن بایرن مونیخ با بدست آوردن قهرمانی پنجم همچنان چهار ستاره دارد، در این مطلب می پردازیم به این موضوع که این ستاره ها از کجا و برای چه آمده و اینکه هیچ ربطی به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ندارد. 

استفاده از ستاره برای هر کشور در اروپا (برای باشگاه ها) منحصر به فرد می باشد که قانون آلمان در مورد ستاره دادن به یک باشگاه این گونه می باشد که :

تیمی که سومین قهرمانی لیگ اول کشوری (بوندسلیگا یک) را بدست می آورد، اولین ستاره ی طلایی را دریافت می کند؛ وردربرمن با چهار قهرمانی، هامبورگ و اشتوگارت با سه قهرمانی تیم هایی هستند که یک ستاره طلایی بر روی پراهنشان دارند.

تیمی که پنجمین قهرمانی لیگ اول کشوری را بدست می آورد، دومین ستاره ی طلایی را دریافت می کند؛ بورسیا موشن گلادباخ و بورسیا دورتمند هر کدام با پنج قهرمانی دو ستاره طلایی بر روی پراهنشان دارند.

تیمی که دهمین قهرمانی لیگ اول کشوری را بدست می آورد، سومین ستاره ی طلایی را دریافت می کند.

تیمی که بیستمین قهرمانی لیگ اول کشوری را بدست می آورد، چهارمین ستاره ی طلایی را دریافت می کند و باشگاه بایرن مونیخ با قهرمانی در بوندسلیگا ی سال 2008 ستاره چهارم خود را به ارمغان آورد.



اما بحثی هم در مورد ستاره های نقره ای وجود دارد که با قانونی نظیر به همین بکار می رود اما با این تفاوت که این نوع ستاره با قهرمانی در لیگ های پایین تر از بوندسلیگا یک بدست می آید و برای مثال می توان به "Greuther Fürth" اشاره کرد که دارای سه ستاره ی نقره ای می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد