وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اتلتیکو مادرید مشتری جدید گومز

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، طی اخبار کیکر اتلتیکو مادرید قهرمان جام حذفی این فصل اسپانیا برای فالکائو به دنبال جایگزین می گردد و ماریو گومز مهاجم ملی پوش بایرن مونیخ را در لیست کوتاه خود دارد.
باشگاه های دیگری نظیر چلسی، منچستر سیتی، فیورنتینا، ناپولی و رئال مادرید نیز به دنبال گومز می باشند و با ایجنت وی ملاقات ها و تماس هایی را نیز داشته اند.

نظرات 8 + ارسال نظر
شاهین پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 21:32

هرچه زودتر این انتقالو نهای کنید

mj1989 پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 22:04

موافقم با شاهین

Seabstian_Hamed پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 22:10 http://bayern.blogsky.com

اگه مولر یا گوتزه رو تو پست گومز بازی بدیم؛ نظر منم اینکه بذاریم بره، البته نباید کمتر از قیمتش فروخت وگرنه ضرره!

علیMARIO پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 23:05

اتلتیک هم گزینه خوبیه فکر کنم پر مشتری ترین بازیکن حال حاضر دنیا گومز هس

Bavariaboy پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 23:09

اتلتیکو تو لیگ قهرمانان هم هست بهتره بره اونجا.

علیرضا جمعه 24 خرداد 1392 ساعت 14:58

ولی من اصلا با نظرتون موافق نیستم با رفتن گومز اسیب میبینیم وهمچنین مطمئن باشید که گوتزه اون بازیکن ایده الی که فکر میکنید نیست شب دراز است است وقلندر بیدار ضمنا من دوست دار واقعی المان بایرن ودورتموند هستم نه مثل شما دشمنشون

نمیدونم! جمعه 24 خرداد 1392 ساعت 16:10

بابا!من میگم یه کاغذ بزنیم رو گومز که روش نوشته باشه:
فروشی نیست!

امید اسدی یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 12:32 http://omid-asadi.com

من به فکر پیشرفت فوتبال آلمانم...انشالا هرجا بره دوس دارم بدرخشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد