وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سامر:روبن نمی رود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران,به گفته ماتیاس سامر، آرین روبن در تابستان بایرن را ترک نخواهد کرد 

 بال ملی پوش هلندی که نقش قابل توجهی مخصوصا در یک چهارم پایانی فصل گذشته تاریخی مونیخی ها داشت، هنوز دو سال دیگر با بایرن قرارداد دارد.


ماتیاس سامر، مدیر ورزشی بایرن مونیخ در مصاحبه با Voetbal International در این باره گفت: "حقیقت این است که او هنوز با ما دو سال دیگر قرارداد دارد، او در فصل آینده همچنان برای ما بازی خواهد کرد. من داستان های چرت بسیاری را هر روز می بینم. آرین مدت ها از توجهی که دیگر بازیکنان خلاق مانند فرانک ریبری دریافت می کنند، محروم بود.

"برای کارنامه ورزشی وی، بردن لیگ قهرمانان بسیار مهم بوده است، من این موضوع را از روی تجربه شخصی به خوبی می دانم. باواریایی ها قهرمانی شان در اروپا را مدیون او هستند."

سامر همچنین ادعاهای مطرح شده در خصوص اینکه بایرن موفق نخواهد شد در فصل آینده انگیزه اش را حفظ کند، رد کرد و در این باره افزود: "فشار بر روی هر تیم بزرگی وجود دارد، این مسئله در اینجا نیز حکم فرماست. ما همه جام های ممکن را فتح کردیم و همچنان می خواهیم جزو تیم های برتر اروپایی باقی بمانیم. ما باید تشنه [موفقیت] باقی بمانیم."

نظرات 4 + ارسال نظر
b پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 18:23

این هپی بیرتدی خیلی قشنگه.ممنون ازتون.شنبه هم تولد سلطان الیور هست لطفا فراموش نکنید.

شاهین پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 21:31

مگه قرار بود بره

محسن اشتایگر پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 23:16

این نشان دهنده ى تیزهوشى مدیران بایرنه که اگر پپ خداىنکرده موفق نبود لااقل ستاره هاشونو ازدست ندن وپپ رو اخراج کن هاینکس یا هیتسفیلد روبرگردونن اگه دقت کنین سامر گفته روبن تابستان ازبایرن نمیره این یعنى... همون چیزى که بالاگفتم .

Bavariaboy جمعه 24 خرداد 1392 ساعت 09:49

خوب خیالم راحت شد اما این روبنم باید قول بده دیگه رو اعصاب نره ها این پپ مثل یوپ نیست ، زیاد حال نده میره میچسبونتش رو نیمکت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد