وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه... مصاحبه... پس از دو هفته...

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ از چند هفته پیش ایتم جدیدی به وبلاگ ما با ایده ای جالب به نام صندلی داغ اضافه شد تا هر هفته میزبان یکی از شما بازدیدکنندگان عزیزان باشیم تا با یکدیگر بیشتر آشنا شویم.


قبل از هر کاری به خاطر این دو هفته که بخاطر امتحاناتم نتونستم مصاحبه بگیرم عذر خواهی میکنم؛ تا به این جا دو بار مصاحبه داشتیم (اولین بار با دوست خوبم روزبه و دومین بار با محمدجواد جان) که برای خواندن مصاحبات قبلی٬ روی این قسمت متن کلیک کنین.
طبق معمول فردا که چهار شنبس یک مصاحبه دیگه با یک بایرنیِ دیگه خواهیم داشت و نکته جالب اینجاس که برای هفته ی بعد حدود چهل نفری ثبت نام کرده اند و البته خودمم با اجازتون برای این هفته هم ثبت نام کرده بودم اما شانس نداشتم.

نظرات 7 + ارسال نظر
Tarafdar سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 23:48

کی از خودت می پرسه!
ولی موقعی که گفتگوها رو باز میکنم هیجان دارم ببین اگه صندلی مال من بود چه میشد

یه روزم نوبت من میشه بلاخره... سوپرایز برای اون موقع

فرید چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 00:04

سلام؛خسته نباشید،مدت هاست که وبلاگ شما از وبلاگ مورد بازدید روزانه تان است.و سالهاست که عاشق و سینه چاک بایرن و آلمانم.می تونم بپرسم نحوه ثبت نام چطوره؟

سلام ممنون, زیر چت باکس (چت آنلاین) بنر گذاشتیم روش کلیک کن و ایمیلت رو بفرست

مهزیار چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 00:08

مرسی حامد جان از زحماتت. ایشالا امتحاناتتو خوب پایان برده باشی.
یه سوال. برای هر هفته باید ایمیل وارد کنیم. من همون هفته اول ثبت نام کردم برا همون هفته بود؟
یه بار دیگه هم این پیشنهادو داده بودم: یک آیکون جدید مثل همین آیکون صندلی داغ در نظر بگیرید که مصاحبه ها رو جداگونه جدا کنه. الآن مثلا من میخوام مصاحبه اول رو بخونم. کجاست؟ کدوم صفحه؟ حیفه

خواهش میکنم عزیز.
وارد ادامه مطلب که بشی یه متن لینک دار گذاشتم که میتونی باهاش مصاحبه های قبلی رو بخونی.
همون یکبار ثبت نام کردن کفایت میده...

mahsa چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 00:13

baiad har hafte sabte nam konim!?!?!?

یک بار ثبت نام کافیه

امیرحسین چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 12:51

تو قسمت موضوعات میتونید صندلی داغ رو انتخاب کنید و همه مصاحبه ها رو ببینید.

jaber پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 00:25

40نفر ثبت نام کردن!!!

Seabstian_Hamed پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 00:45 http://bayern.blogsky.com

چند نفرم امروز ثبت نام کردن!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد