وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تحلیلی بر خرید های دفاعی این فصل

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران,به نظر می آید جوزپه گواردیولا سرمربی جدید مونیخی ها بیشترین تمرکزش را بر روی خرید چند مدافع جدید گذاشته است.به گزارش شبکه های اسپانیایی و آلمانی گواردیولا به جز فیلیپ لام و تا اندازهای دیوید آلابا به بقیه عناصر خط دفاعی بایرن اعتقاد چندانی ندارد.

 

به نظر می آید جوزپه گواردیولا سرمربی جدید مونیخی ها بیشترین تمرکزش را بر روی خرید چند مدافع جدید گذاشته است.به گزارش شبکه های اسپانیایی و آلمانی گواردیولا به جز فیلیپ لام و تا اندازهای دیوید آلابا به بقیه عناصر خط دفاعی بایرن اعتقاد چندانی ندارد.
بر پایه همین گزارش ها ،گواردیولا نام چندین مدافع را به مدیران باشگاه بایرن و شخص سامر داده است تا وی آنان برای فصل جدید جذب نمایند.
جرمی متیو آخرین نامی است که بحث حضورش در باشگاه بایرن مونیخ داغ شده است. وکیل این مدافع فرانسوی والنسیا اسپانیا دیروز مدعی شد از سوی گواردیولا تماس هایی یزای حضور موکلش برای فصل آینده در ترکیب بایرن مونیخ با او گرفته شده است.
توماس فرمایلن و لورن کوشیلنی از آرسنال و اریک آبیدال از بارسلونا از دیگر نام های مطرح شده برای خضور در ترکیب خط دفاعی بایرن مونیخ یرای فصل آینده زیر نظر پپ گواردیولا سرمربی جدید باواریایی ها می باشند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد