وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سپ مایر: قهرمانی جهان با ارزش تر از فتح سه گانه است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ سپ مایر دروازه بان اسطوره ای آلمان ها و باشگاه بایرن در دهه 70 که سه عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان را همراه بایرن در کارنامه دارد در گفتگویی اختصاصی با تی زد از مقایسه این بایرن با تیم دهه 70 و عملکرد مانوئل نویر می گوید.

آقای مایر، به نظر شما عملکرد نویر در این فصل چگونه بود؟

ما باید به دیدار فینال لیگ قهرمانان مقابل دورتموند اشاره کنیم که او در نیمه نخست چندین عکس العمل خوب نشان داد دقیقا همان چیزی که از یک بازیکن در کلاس جهانی سراغ داریم. او فوق العاده بود و در نهایت نیز پیروز شدند.

نویر با اولی کان همتراز است؟

این دو را نمی توان مقایسه کرد نمی توانم نویر را با کان مقایسه کنم نویر و کان هر کدام سبک خودشان را دارند. مطمئنا کان توانست خود را در سن 36 سالگی در اوج نگاه دارد اما نویر هنوز جوان است.

نویر در حال حاضر بهترین دروازه بان جهان است؟

این هم دشوار است در حال حاضر دروازه بانان برجسته ای در فوتبال مشغول فعالیت هستند مانند وایدن فلر، او خصوصا در لیگ قهرمانان درخشان ظاهر شد و توانست دورتموند را به فینال بیاورد.

وایدن فلر چرا راهی در تیم ملی پیدا نمی کند؟

واقعا این سوالی است که من پاسخی برای آن نمی یابم نمی دانم چرا لوو او را به تیم ملی دعوت نمی کند در حال حاضر او بسیار آماده است در زمان برتی فوگتس نیز من عملکرد رومان را زیر نظر داشتم به فوگتس در مورد وی گفتم اما آن ها همیشه در پاسخ، تنها به من خیره می شدند دلیل آن را نمی دانم. اما او واقعا شایسته است.

نسل کنونی بایرن افتخاری را بدست آورد که هیچ تیم آلمانی حتی بایرن دهه 70 نیز آن را کسب نکرده بود آیا شما به این بایرن حسادت نمی کنید؟

البته آن ها موفقیت بزرگی بدست آوردند اما آنچه که کسب کردند سه برابر کوچکتر از موفقیت های ما بود قهرمانی جهان در سال 1974 موفقیتی است که ارزش بالاتری دارد.

آیا تیم ملی آلمان در جام جهانی 2014 شانس قهرمانی دارد؟

مسابقات را همیشه خوب شروع می کنیم اما در مراحل آخر بازی را از دست می دهیم. شانس نیز برای آنکه اتفاق بزرگی در برزیل رخ دهد موثر است من معتقدم این تیم می تواند به موفقیت نزدیک شود همیشه قرار نیست شما دوم و سوم شوید گاهی اوقات نیز شما نیاز دارید که کاپ بزرگ را کسب کنید و این اتفاق دیر یا زود خواهد افتاد.

نظرات 3 + ارسال نظر
Seabstian_Hamed سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 14:56 http://bayern.blogsky.com

افسانه

زهرا سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 16:54

شدیدا موافقم

شاهین چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 13:39

اشتباه می کنی مرد بزرگ هیچ تورنمنتی به جذابی لیگ قهرمانان نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد