وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ناکامی نوجوانان آلمان در اروپا

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،دیشب در دور دوم مسابقات جوانان یورو، اسپانیا و هلند با غلبه بر حریفان خود راه خود را برای صعود هموار کردند.
 دیشب در گروه دوم مسابقات این تورنمنت پیگیری شد که در حساس ترین بازی اسپانیا برابر آلمان صف آرایی کرد. این مسابقه که یادآوری جدال این دو تیم در مرحله نیمه نهایی جام جهانی بود برای آلمان ها حساسیت بیشتری داشت چرا که آن ها در دور اول در مقابل هلند شکست خورده بودند و در صورت نتیجه نگرفتن باید از دور مسابقات کنار می‌رفتند. بازی به دلیل حساسیت بالا بسیار آرام دنبال می‌شد و نیمه اول با وجود چند موقعیت گلزنی بازی دو تیم بدون گل به رختکن رفتند.

تا اینکه با آغاز نیمه دوم ژرمن ها که بیشتر از اسپانیا نیاز به برد داشتند موقعیت هایی ایجاد کردند که داوید ده‌خیا سنگربان اسپانیا به چندین واکنش خوب آلمان ها را ناکام گذاشت. البته ماتادورها این حملات را بی پاسخ نگذاشتند و بارها دروازه آلمان ها را تهدید کردند. بالاخره موراتا که به صورت جانشین وارد زمین شده بود در دقیقه 86 بازی را 1-0 به سود اسپانیا کرد تا این دیدار به سود اسپانیا به پایان برسد. موراتا در بازی اول نیز با تک گل خود زمینه ساز پیروزی اسپانیا شده بود.

در دیگر دیدار این گروه هلند به مصاف روسیه رفت که هلندی ها با نتیجه 5-1 روسیه را در هم کوبیدند و با این شکست قاطعانه به دور بعد صعود کردند.

 

جدول این گروه به صورت زیر است:

1- هلند - 6 امتیاز

2- اسپانیا - 6 امتیاز

3- آلمان - 0 امتیاز

4- روسیه - 0 امتیاز

بازی های باقی مانده:

هلند - اسپانیا

آلمان - روسیه
نظرات 2 + ارسال نظر
محسن اشتایگر سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 02:43

زهرا سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 16:41

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد