وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ابیدال: شاید بازیکن بایرن مونیخ شوم

 به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،ستاره فرانسوی جدا شده از بارسلونا احتمال داد بازیکن تیم قهرمان جدید فوتبال اروپا شود.

 اریک ابیدال چند روز قبل با حضور در کنفرانس خبری به دوران حضور خویش نزد کاتالان‌ها پایان داد.


وی در تازه‌ترین مصاحبه خود که با یک کانال تلویزیونی انجام داده،‌ عنوان کرده شانس حضورش نزد مونیخی‌ها به خاطر ورود پپ گواردیولا،‌مربی جدید اسپانیایی وجود دارد.

ابیدال 33 ساله در این مورد به شبکه کانال پلاس گفت: در فوتبال امکان وقوع هر چیزی هست. از جمله این که من روزی برای بایرن مونیخ بازی کنم.

وی که در سال گذشته درگیری بیماری سرطان بود و به همین خاطر تنها در 5 بازی برای آبی و اناری پوشان به میدان رفت، افزود: در گذشته گواردیولا همیشه از من حمایت می‌کرد. او این اواخر به من چندین بار تلفن زد. حس می‌کنم به من اعتقاد دارد و خوشحال می‌شود در بایرن برای تیم جدیدش بازی کنم. تصور می‌کنم اگر با مدیران باوارایی‌ موضوع مرا در میان بگذارد،‌ احتمال حضورم در این تیم آلمانی وجود دارد.

ابیدال ادامه داد: فرانک ریبری هم از حضورم در بایرن استقبال می کند. او بارها این نکته را به من یادآور شده است.
نظرات 2 + ارسال نظر
omid-metallica دوشنبه 20 خرداد 1392 ساعت 18:20

واسه تو هم بیلاخ...............

amir MULLER سه‌شنبه 28 خرداد 1392 ساعت 14:30

امید باید براش یه دوبل میزاشتی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد