وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مولر:کلینزمن میخواست من را بفروشد!

 

 به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران, توماس مولر در صحبت هایی اعلام کرده که یورگن کلینزمن ، در زمان حضورش روی نیمکت مربیگری بایرن مونیخ آماده بود تا او را به هوفنهایم واگذار کند

 
 توماس مولر در صحبت هایی اعلام کرده که یورگن کلینزمن ، در زمان حضورش روی نیمکت مربیگری بایرن مونیخ آماده بود تا او را به هوفنهایم واگذار کند.

باشگاه هوفنهایم در فصل 9-2008 آماده بود تا توماس مولر را از بایرن مونیخ به خدمت بگیرد و کلینزمن هم تمایل زیادی به این فروش داشت.

البته ارمان ژرلند، دستیار سرمربی در آن زمان، به سرمربی تیمش توصیه کرده بود که مولر را نفروشند و در نهایت هم این اتفاق رخ نداد.

مولر در صحبت هایی به کیکر گفت:« یورگن کلینزمن، زمانی که سرمربی بایرن بود تصمیمش را گرفته بود و من به گفته بود که در تیم اصلی جایی برای من نیست. البته تایگر ژرلند نمی خواست من را بفروشد. به علاوه، پیشنهاد هوفنهایم هم کافی نبود. بعد از آن هم بازار نقل و انتقالات بسته شد و من در بایرن ماندگار شدم.می دانم که این بهترین نتیجه ممکن بود.»

مولر 23 ساله در فصل 10-2009، زیر نظر لوئیس فان خال به تیم اصلی آورده شد بعد از آن مبدل به بازیکنی کلیدی برای باواریایی ها گردید.

بعد ازآن کلینزمن ، از آلیانس آرنا رفت و هدایت تیم ملی آمریکا را در دست گرفت. در ماه ژوئن تیم ملی امریکا موفق شد تا در دیداری دوستانه با نتیجه 3-4 تیم ملی آلمان را شکست دهد.

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 11:41

ای بابا اینقدر نتیجه المان و امریکا رو تو سرمون نزنید این تیم صدم بوده با چه زبونی بگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد