وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانلود جشن قهرمانی بایرن مونیخ (جام حذفی) در شهر

اختصاصی وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،طرفداران بایرن مونیخ در مونیخ پس از قهرمانی جشن گرفتند فیلم این مراسم را هم اکنون میتوانید دانلود کنید

دانلود جشن قهرمانی بایرن مونیخ (جام حذفی) در شهر

حجم:425 مگابایت

زمان:55 دقیقه

پارت اول


پارت دوم

نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 21:43

ای خـــــــــــدااااااا...چرا من مونیخ نیستم؟؟

نمیدونم! دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 22:54

دوستان یکی میشه یه راهنمایی بکنه؟من چجوری اینو دانلود کنم؟

esmail سه‌شنبه 14 خرداد 1392 ساعت 00:15

تشکر.

نالوتی شنبه 18 خرداد 1392 ساعت 14:42

سلام.اول جاداره که تشکر کنم.بعد هم اینکه میخواستم بدونم شما جشن های قهرمانی رو از کجا میگیرید.چون اینی کخه گذاشتین ناقصه.

سیاوش دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 14:20

من نمیتونم دانلود کنم. کسی هست کمک کنه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد