وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیه لینی:بایرن قدرتمندترین حریفی است که تا به حال دیده ام

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران,جورجیو کیه لینی مدابع یوونتوس بایرن را قدرتمند ترین حریفی میداند که تا به حال دیده است

جورجو کیلینی مدافع محبوب و بزرگ باشگاه یوونتوس ایتالیا مصاحبه خواندنی با شبکه ورزشی dmr آلمان انجام داده است. او دراین مصاحبه از بایرن، تیم ملی آلمان، روابط خارجی و تاریخ دو کشور آلمان و ایتالیا و باشگاه یوونتوس صحبت نموده است.

 جورجو کیلینی دانشجوی سال آخر رشته علوم اجتماعی از دانشگاه تورینو ایتالیا می باشد. با هم به گوشه ای از این مصاحبه جالب توجه می نماییم :

- بایرن مونیخ این فصل بهترین و مشکل ترین حریفی بوده که تا حالا دیدم و با آن مبارزه کردم. ما هرچه از دستمان برمی آمد در بازی برگشت انجام دادیم ولی موفق نشدیم.

- بایرن واقعا لیاقت قهرمانی را داشت. آنها بهترین بودند. من به مدیران و بازیکنان این تیم تبریک می گویم. دورتموند هم واقعا تیم خوب و بزرگی بود ولی آنها هم نمی توانستند حریف بایرن شوند.

- درگیری با مهاجمان حریف و جنگ روانی از سوی من علیه آنان از شگردهای من می باشد من واقعا بازیکن خشنی هستم ولی روح لطیفی دارم .البته با توجه به ظاهرم هیچ کس این را باور نمی کند.

- بله ،من هنوز واقعا معتقد هستم بایرنی ها واقعا فرا زمینی در خلال این فصل بازی می کنند. مارکیزیو و پوگبا هم با من موافقند.

- بایرن و یووه از خیلی جهات با یکدیگر شبیه هستند هر دو با سابقه ترین و تاریخی ترین باشگاه های کشور خود هستند. هر دو عناوین زیادی را بدست آوردند و رکوردار کشور خود هستند. هر دو بسیار زیاد به فینال لیگ قهرمانان رفته اند و شکست نیز خورده اند. هر دو باشگاه در امر نقل و انتقالات بازیکنان عالی عمل می کنند و بسیاری از موارد دیگر.

- کونته هم عقیده دارد ما باید مدل بایرن مونیخ را در ایتالیا پیاده کنیم و من هم صد درصد با او موافقم.

- پس از شکست در برابر بایرن یک خبرنگار ایتالیایی از من پرسید خجالت نکشیدید از بایرن باختید و خذف شدید؟ تیم ملی آنها که همیشه از ما شکست می خورد!! در آن لحظه آن قدر عصبانی شدم که میخواستم فک آن خبرنگار ابله را پیاده کنم. کونته مانع این کار شد.

- یوونتوس برای رسیدن به مراحل بالاتر در اروپا باید خود را تقویت نمایند و نقاط ضعف خود را زود برطرف کند دقیقا مانند کاری که مونیخی ها آن را پیشتر انجام دادند.

- هاینکس واقعا مربی خوبی است چرا الان آلمانی ها بعد از جام جهانی از او استفاده نمی کنند !!؟

- روابط سیاسی آلمان و ایتالیا بسیار خوب است هر دو کشور به هم کمک زیادی نمودند.اگر شما تاریخ را خوانده باشید می بیند این دو کشور بارها مقابل اعراب مغولها و ترکها باهم متحد بودند هر دو کشور نیر در جنگ جهانی جز متحدین بودند. ایتالیایی ها با آلمانی ها فقط در زمینه فوتبال با یکدیگر رقیب هستند ولی دشمنی خاصی دیگر بین آنها وجود ندارد.

- دلیل دشمنی بالوتلی را با ژرمن ها نمی دانم ولی واقعا او از آلمان ها بدش می آید ولی بقیه مانند او فکر نمی کنند.

- کلوزه واقعا بازیکن بزرک و با اخلاقی است. من واقعا خوشحالم او در سری آ بازی می کند. آنها ما را در جام حذفی شکست دادند.

- آلمان به همراه اسپانیا و ایتالیا مدعی اصلی جام جهانی هستند البته برزیل میزبان را هم نباید فراموش کرد.

نظرات 4 + ارسال نظر
حسن باواریا جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 20:23

چه عجب بالاخره یه ایتالیا به قدرت بایرن اغرار کرد!

siavash شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 06:23

خدایی که فوتبال آلمان به ایتالیا نمیخوره.

abbas154 شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 14:50

آخه بالوتلی س ی ا ه کی از تو خوشش میاد که حالا تو برا آلمان اشوه شتری میای

heinz یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 12:09

همونطور که قبلا هم گفتم نباید به حرف ایتالیایی ها اهمیت داد
حرف زدن اونها با آروغ زدن بزغله یکیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد