وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن:در انتظاز یک دیدار دشوار هستیم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران,آرین روبن، ستاره بایرن مونیخ، از هم تیمی هایش خواست تا تنها روی دیدار فینال لیگا کوپال مقابل اشتوتگارت تمرکز کنند تا بتوانند سه گانه شان در این فصل را تکمیل کنند.

آرین روبن، ستاره بایرن مونیخ، از هم تیمی هایش خواست تا تنها روی دیدار فینال لیگا کوپال مقابل اشتوتگارت تمرکز کنند تا بتوانند سه گانه شان در این فصل را تکمیل کنند.

بایرنی ها در حالی شنبه شب مقابل اشتوتگارت قرار خواهند گرفت که توانستند در بوندس لیگا و چمپیونزلیگ به قهرمانی برسند اما روبن به هم تیمی هایش هشدار داد که در انتظار یک دیدار دشوار مقابل اشتوتگارت باشند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" رسیدن به این قهرمانی خود به خود نخواهد بود. ما باید سخت کار کنیم.

این دیدار بی تردید دیدار ویژه ای است. البته ما می خواهیم به سه گانه برسیم؛ این چیزی است که دیگر تیم های آلمانی به آن نرسیده اند.

اشتوتگارت تیم قدرتمندی است که توانسته به فینال برسد. ما باید در دیدار شنبه تمام تلاش مان را بکنیم."

روبن که در فینال ومبلی توانست گل پیروزی بخش بایرن را به ثمر برساند، اعلام کرد علی رغم انتقادهایی که بعد از فینال سال گذشته از او شد، به توانایی هایش اطمینان داشت.

" من همیشه به خودم اطمینان داشتم و هر کاری بتوانم انجام می دهم تا روی فرم باشم. البته اگر پیروز شویم، برایم فرقی ندارد چه کسی گلزنی کند."

ماتیاس سامر، مدیر ورزشی بایرن، هم با تایید صحبت های روبن، گفت:"  باید درک کنیم که اگر در فینال لیگا پوکال پیروز شویم، تاریخ ساز خواهیم شد. این فرصتی است که باید دو دستی به آن بچسبیم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد