وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واتزکه:آینده لوا ربطی به هاینکس ندارد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران,هانس یواخیم واتزکه مدیر اجرایی دورتموند معتقد است آینده لوا ربطی به هاینکس ندارد

- قهرمانی بایرن را به این تیم تبریک می گویم. نیمه اول ما بهتر بودیم و در نیمه دوم بایرن مونیخ. ما فرصت های زیادی را به خصوص درنیمه اول به هدر دادیم. دورتموند باید در همان نیمه اول کار بایرن را تمام می کرد.

- داور باید دانته را اخراج می کرد. اگر بایرنی ها در آن لحظه 10 نفره می شدند وضعیت مسابقه طوری دیگری دنبال می شد.

- در مورد خطای لواندوفسکی روی بواتنگ نظری ندارم. فکر می کنم ناخواسته این عمل را مرتکب شد، قصد و قرضی در این کار از نظر من مشاهده نشد برعکس مورد دانته برزیلی.

- این را قبلا در جایی گفته ام و بازهم تکرار می نمایم، هاینکس بهتر است در مسائلی که به او مربوط نیست دخالت نکند. صحبت از آینده لواندوفسکی به هاینکس ربطی ندارد. او بهتر است به آینده خود فکر کند و سرش در تیم خودش باشد.فکر می کنم او پست مدیریتی در بایرن گرفته باشد زیرا تمام مدیران مونیخی در کار تیم ها دخالت می کنند و می خواهند درباره هر موضوعی اظهار نظر نمایند.

- من جای هاینکس بودم بیشتر به ترکیب بازی تیم خودم با اشتوتگارت در فینال جام خذفی توجه می کردم تا به مسائل مربوط به نقل و انتقالات بازیکنان.

- من نائب رئیس باشگاه دورتموند هستم و تمامی مسائل این تیم به من ربط دارد و زیر نظر مستقیم من می باشد. شاید هاینکس از مسائلی باخبر باشد و اگر چنین است و وی چیزی را می داند دوست دارم آن را نیز به ما بگوید. مثلا هاینکس دارد مخفیانه با باشگاه رئال مذاکره می کند ولی ما اصلا در این باره صحبتی نمی کنیم زیرا اصلا به ما ربطی ندارد. بنابراین از وی انتظار داریم او نیز همچنین کاری در قبال ما انجام دهد.

- دورتموند قدرتمند تر از همیشه باز خواهد گشت این را به شما قول می دهم.

- نمی گذاریم بایرن مونیخ بوندسلیگا را به به لیگ اسکاتلند تبدیل کند. هنوز در بوندسلیگا تیم های موفق و توانمندی وجود دارند.

- این چه عادت زشت و ناپسندی است که مدیران بایرن مونیخ دارند، آنها به تمامی جاهای ممکن سر می کشند و می خواهند از همه چیز سر در بیاورند.آنها در همه چیز دخالت می کنند ولی هیچ کس اجاره دخالت در کار آنها را ندارد. مدیران بایرن بهتر است بر روی مسائل جدی و اساسی خود که همگان نیز از آن باخبر هستند تمرکز نمایند.

- درباره آینده لواندوفسکی و سرنوشت او فقط ما تصمیم می گیریم، می فهمید فقط ما یعنی باشگاه بورسیا دورتموند.

- لواندوفسکی و وکیلش اجازه دارند با هرکسی صحبت نمایند و هر حرفی را بزنند ولی در آخر کار تصمیم گیری درباره وی فقط به باشگاه دورتموند مربوط می شود.

- لوا برای آینده باشگاه دورتموند اهمیت دارد و اگر احساس کنم حضورش حتی برای یکسال هم که باشد موثر و مفید خواهد بود شاید از منافع مالی آن نیز گذشت نمایم.

- به کلوپ و تک تک بازیکنان دورتموند افتخار می نمایم.

واتسکه در تمامی لحظات مصاحبه نسبتا مفصل خود با شبکه آلمانی خشمگین و ناراحت بود و تمامی سوالات را با حالتی خاص جواب می داد.بسیاری از کارشناسان فوتبال آلمان معتقد هستند هانس یواخیم واتسکه بعد از رودی فولر به دشمن شماره 2 باشگاه بایرن مونیخ در آلمان تبدیل گشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد