وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانلود کلیپ حرکات دیدنی فرانک ریبری

اختصاصی وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،دیروز به شما گفتیم که کلیپ ریبری را برایتان قرار می دهیم این کلیپ هم اکنون آماده دانلود می باشد(لینک دیگری با کیفیت HD در پست قرار داده شد)

download


با کیفیت HD:


download


منتظر کلیپ تونی کروس هم باشید

نظرات 3 + ارسال نظر
soheil1200 سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 15:07 http://game-craft.ir

محمد حسین جان آخه مگه آپلودسنتر کم بود شما از پیکوفایل آپلود کردی؟؟
سرعتش افتضاحه
من همیشه سرعت دانلود عادیم 130 کیلیوبایت بوده ولی تو پیکوفایل بالا تر از 20 نمی یاد
آپلودباز بهتره

آپلود باز کمی شلوغه و سرعتشم دست کمی از پیکوفایل نداره.باشه کلیپ بعدی را یه جا خوب آپ میکنم تونی کروس را امشب میزارم منتظر باشید

علیMARIO سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 15:52

اقا محمد حسین مرسی ولی جالب نبود کیفیتش خیلی پایین بود من اینو دانلود کردم کاش این یکیو میذاشتی:
http://www.mediafire.com/download/09d4lfg5g8hgxd2/Franck+Ribery+-+%5Bfootballstars10.mihanblog.com%5D.mp4

یه لینک دیگه با کیفیت HDبرای ریبری گذاشتم.کلیپ تونی کروس هم رسید

محسن اشتایگر سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 17:59

واجب شده حتما اى دی اس الم رو دوباره وصل کن تاهمه ى این کلیپهارو دانلود کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد