وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: بایرن از ناکامی های لیگ قهرمانان درس گرفته است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران,بال هلندی بایرن مونیخ باور دارد که تیمش از ناکامی های گذشته به خصوص فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته به خوبی درس گرفته است و در عین حال نسبت به کیفیت بالای رقیب خود هشدار داد.


روبن که با نشریه Times of India مصاحبه می کرد گفت:" اگر به فینال سال گذشته نگا کنید ما نباید آن بازی را می باختیم، به دلایل خیلی زیاد و نه فقط پنالتی ها. امسال بسیار بهتر از سال گذشته هستیم و پیشرفت کرده ایم. حالا قادریم با نبود بازکنان کنار بیاییم چون بازیکنان بزرگ و آماد هزیادی داریم. ولی باید در بیست و پنجم می (چهارم خرداد) فصل را با پرستیژ به پایان برسانیم."

روبن ادامه داد:" حالا با تجربه تر شده ایم و از دو فینالی که بازی کرده ایم درس گرفته ایم و فکر می کنم ترکیب بهتری نسبت به سال گذشته در اختیار داریم، پس با اعتماد به نفس وارد میدان می شویم. ما فصل فوق العاده ای را سپری کرده ایم و حالا باید آن را در لندن کامل کنیم. بازی خیلی خیلی بزرگی است، دو تیم آلمانی در فینال، چیزی که پیش از این بی سابقه بوده است و باید خونسرد باشیم."

" خیلی مهم است که متمرکز باشیم و از تمرکزمان بر روی مسئله اصلی مطمئن باشیم. بله ما بارسلونا را شکست دادیم ولی آن فقط یک نیمه نهایی بود، ما بلافاصله پس از آن بازی هم گفتیم که می خواهیم پیروز باشیم. هیچ وقت نمی توان به داشته ها قناعت کرد. ما در حال حاضر فوتبال خوبی ارائه می دهیم و از آن لذت می بریم ولی باید تلاش کنیم تا بهتر و بهتر شویم."

بال هلندی بایرن در پایان صحبت هایش هم گفت:" شبی خاص خواهد بود. آن ها در سه سال گذشته ثابت کرده اند که تیم بزرگی هستند. فکر می کنم که جزئیات در فینال تعیین کننده باشند و این به خودمان بستگی دارد که نشان دهیم آماده ایم."

نظرات 1 + ارسال نظر
شاهین شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 17:12

ببینم چه می کنی آرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد