وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلوپ:بایرن باشگاه های آلمانی را با سوپرمارکت اشتباه گرفته است!

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران,انگار یورگن کلوپ دست بردار این جنگ روانی که بر علیه بایرن درست کرده نیست.او مانند خوزه مورینیو شده است

یورگن کلوپ سرمربی دورتموند در حاشیه نشست خبری قبل از بازی فینال لیگ قهرمانان در مصاحبه به شبکه rai sport ایتالیا گفت :"ما برای بازی فینال کاملا آماده هستیم. هواداران دورتموند منتظر جشن بزرگ قهرمانی در لندن و شهر دورتموند باشند.من خودم به شخصه یک راک اند رول ناب را اجرا می نمایم"

سرمربی زنبورها بار دیگر به باشگاه بایرن حمله کرد و جنگ روانی خود را بر علیه این تیم دنبال نمود .کلوپ در این مورد هم به شبکه ایتالیایی زبان اعلام نمود :"من قبلا این را گفته ام و باز هم تکرار می کنم بایرن باشگاه های آلمانی را با سوپر مارکت اشتباه گرفته است. آنها وقتی مایحتاجشان تمام می شود به فکر خرید یا بهتر بگویم غارت دیگر باشگاه ها می افتند. اگر کالای مورد علاقه آنها پیدا نشد و نتوانستند به آن دسترسی پیدا نمایند به اصل آن نگاه میکنند تا ببینند دیگران چه کاری را انجام می دهند و سپس سعی می نمایند مانند چینی ها آن را کپی نمایند. آقایان مونیخی دورتموند سوپر مارکت نیست که هر وقت بخواهید وارد آن شوید و کالاهای با ارزش آن را بخرید یا غارت نمایید."

بایرن به طرز ماهرانه و عجیبی ماریو گوتزه را از دورتموند خریداری نموده است و به احتمال بسیار بالا در آستانه خرید روبرت لواندوفسکی لهستانی دیگر مهاجم و بازیکن با ارزش باشگاه بورسیا دورتموند نیز می باشد و همین عوامل کلوپ و سایر مدیران دورتموندی را از دست این تیم کلافه نموده است.

نظرات 3 + ارسال نظر
شیدا شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 15:04 http://eshqesharqi14.mihanblog.com

یه جور حرف میزنه انگار خودشون هیچوقت بازیکن نخریدنحالا بیشتر دوست دارم بایرن قهرمان بشه تا حال این آدم گرفته بشه

موافقم.خوب حاشونو امشب میگیریم

Tarafdar شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 15:44

ولش کن فقط داره جوسازی می کنه خودشون می دونن بازنده اند

صادق شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 16:54 http://liverpoolfootball.com

فقط دورتموند به وبلاگ من سر بزنید بازی رو تحلیل کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد