وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واتزکه:فقط دورتموند بایرن را می برد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران,واتزکه دورتموند را تنها تیمی میداند که قادر به شکست بایرن مونیخ است

هانس یواخیم واتزکه، مدیر اجرایی باشگاه بوروسیا دورتموند در استانه فینال حساس ومبلی که شنبه شب میان این تیم و بایرن مونیخ برگزار می شود، نظرش را درباره این بازی ابراز کرده است.

او براین باور است که دورتموند تنها تیمی است که می تواند بربایرن مونیخ غلبه کند.این درحالی است که بایرن مونیخ در آخرین دیدارش در رقابت های این فصل اروپایی در مجموع دو بازی رفت و برگشت موفق شده بود تا بانتیجه 0-7 از سد بارسلونا عبور کند.

واتزکه در صحبت هایی دراین باره گفت:« فکر می کنم که تنها تیمی که در شرایط کنونی می تواند بایرن مونیخ را شکست دهد، ما هستیم. قطعا همه چیز باید سرجایش باشد و ما باید فوتبال تراز اولی را ارائه دهیم تا بتوانیم این کار را بکنیم ولی شانس این کار را داریم. در هر صورت بایرن را به شدت تحت فشار قرار خواهیم داد.»

واتزکه درادامه به تمجید از عملکرد تیمش در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروا پرداخت و با مروری بر گروهی که دورتموند از آن به مراحل بعدی صهود کرد گفت:« وقتی که قرعه کشی انجام شد، من مثل برخی دیگر از افراد ناامید نشدم؛ بعضی از کسانی که ما را خوب نمی شناختند، از این قرعه ناامید شده بودند ولی من این حس را نداشتم. بعد از آن گفتم: این گروه ها هستند که قهرمانان از آنها زاده می شوند. بعد از آن هم ثابت شد که حرفم درست بود. ولی در شروع فصل حتی خود ما هم هیچ وقت توقع نداشتیم  که تا این مرحله برسیم.»

درمرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بوروسیا دورتموند با تیم های رئال مادرید، منچسترسیتی و آژاکس آمستردام همگروه بود و به عنوان سرگروه آن گروه به دور بعد راه یافت.

نظرات 6 + ارسال نظر
موسی جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 15:16 http://omid-mesile.blogfa.com/

بایرن با نتیجه پرگل برنده میشه

شیدا جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 17:32 http://eshqesharqi14.mihanblog.com

من نمیدونم اینا بازیکنارو نگاه میکنن اختلاف امتیازو نگاه میکنن افتخاراتو نگاه میکنن مربیارو نگاه میکنن بازی های قبلی رو نگاه میکنن ذخیره هارو نگاه میکنن نتایج قبلی تو لیگ قهرمانانو نگاه میکنن چیو نگاه میکنن از این نظرا میدن

Tarafdar جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 18:16

فقط دورتموند می تونه اینطور قمپز در کنه

Parsa moghimi جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 21:52 http://tnp.blogsky.com

سلام
لینکت کنم ، لینکم می کنی ؟

Bavariaboy جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 22:04

باز این دورتموندیا قدقد کردن!

جواد جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 23:40

زرشک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد