وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لو:ای کاش بایرن سال قبل قهرمان می شد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران,یواخیم لو سرمربی ژرمن ها معتقد است اگر بایرن مونیخ سال قبل قهرمان چمپیونز لیگ میشد آلمان نتیجه بهتری در یورو می گرفت

یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان امیدوار بود که کاش می شد که فینال رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا که روز شنبه میان دو تیم بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند برگزار می شود، سال گذشته برگزار می شده.

12 ماه پیش باواریایی ها در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ضربات پنالتی مغلوب چلسی شدند و دررسیدن به قهرمانی ناکام ماندند ولو براین باور است که در صورتی که فینال امسال ، پارسال رخ داده بود، این اتفاق تاثیرزیادی روی تیم ملی آلمان در رقابت های یورو2012 می داشت.

لو در آستانه فینال حساس شنبه شب ومبلی که میان دو تیم بایرن مونیخ و بوروسیادورتموند برگزار می شود، در جمع خبرنگاران حضور یافت و از حس مثبتی که در فوتبال آلمان ایجاد شده و تفاوت زیادی که جو امسال با پارسال دارد صحبت کرد و گفت:«اگر شرایط کنونی (فینال امسال لیگ قهرمانان اروپا)، پارسال و درآستانه رقابت های یورو اتفاق می افتاد، اتفاق خیلی خوبی برای ما بود . اعتماد به نفس بازیکنان زیاد شده و اگر این طور می شد، عملکرد آلمان در رقابت های یورو به نحو دیگری می بود.»

لو ادامه داد:«مدیریت  ناامیدی بازیکنان بایرن مونیخ بعد از باخت در فینال لیگ قهرمانان اروپا در مونیخ کار خیلی سختی بود. ما آن هیجان وتوان لازم را که می بایست برای کسب یک عنوان قهرمانی بین اللملی نیاز داشتیم را نداشتیم ولی الان شرایط به مراتب بهتر است.»

لو درادامه درمورد قهرمان احتمالی فینال لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد و گفت:« موفقیت به پروسه ای طولانی نیاز دارد و فکر می کنم که ما در شروع مسیری هستیم که درآن سرنوشت را تغییر دهیم.»

یواخیم لو از سال 2006 هدایت تیم ملی آلمان را در دست دارد و قراردادش با این تیم بعد از جام جهانی 2014 به پایان می رسد

نظرات 2 + ارسال نظر
Seabstian_Hamed پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 13:54

آقای ترسو

joachim loew پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 18:11

یوگی جون دوست دارم!
تو بهترینی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد