وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فرانک در رویای توپ طلا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،ستاره فرانسوی بایرن مونیخ که بهترین فصل دوران فوتبالش را پشت سر می گذارد رویای دریافت توپ طلا را دارد ولی ترجیح می دهد منطقی تر فکر کند و بایرن را اولویت خود می داند.

ریبری 30 ساله در این فصل در 41 بازی برای بایرن مونیخ 22 پاس گل و 11 گل به نام خود ثبت کرده است و نقش بسیار پررنگی در موفقیت های بایرن داشته است.

فرانک ریبری در پاسخ به این سوال که "آیا به توپ طلا فکر میکند؟" گفت: "حتما. ولی این اولویت من نیست. بیشتر یک رویاست و این طبیعی است. در حال حاضر من به توپ طلا فکر نمی کنم. بیشتر به جام حذفی و لیگ قهرمانان می اندیشم. اگر بایرن این فصل تمام جامها را ببرد، سپس میتوانیم ببینیم سرنوشت من چیست."

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن اشتایگر سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 12:15

یقین دارم ایندفعه آو یا اشتایگر برنده ى بوپ طلا میشین دیگه دوران مسى سراومد

محسن اشتایگر سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 12:17

تو یا اشتایگر -توپ طلا ببخشید

سارا سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 16:49

امیدوارم ولی بعی می دونم پلاتینی راضی بشه توپ طلا رو به مسی نده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد