وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فوگتس: هاینکس بهترین تیم جهان را ساخت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ بررسی دیدار های هفته ی آخر بوندسلیگا در شبکه اسکای 90 با میهمانان ویژه ای در این هفته برگزار شد. برتی فوگتس سرمربی ژرمن ها در جام جهانی 94 و 98، لوتار ماتئوس اسطوره ی شناخته شده آلمان و راینر کالموند رئیس سابق باشگاه بایرلورکوزن.

مرور هفته پایانی بوندس لیگا تحت الشعاع اشک های هاینکس قرار گرفت لوتار ماتئوس که اولین تجارب بوندس لیگایی خود را زیر نظر هاینکس کسب کرده بود از خاطرات گذشته ی خود در تیم مونشن گلادباخ گفت.

برتی فوگتس نیز با ستایش ازعملکرد هاینکس در باشگاه بایرن مونیخ یاد کرد و دست آورد او را در این فصل کم نظیر خواند او پس از پخش مصاحبه ی احساسی هاینکس گفت:" یوپ هاینکس در این دو فصل موفق شد بهترین باشگاه فوتبالی جهان را بسازد."

در ادامه ی بررسی بازی های هفته پایانی لوتار ماتئوس به تمجید از تیم فرایبورگ پرداخت و فصل بزرگ آن ها را تبریک گفت. راینر کالموند نیز از راه یابی باشگاه شالکه برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان ابراز رضایت کرد. برتی فوگتس نیز از عملکرد نوربرت مایر سرمربی فورتنا دوسلدورف که به لیگ دو سقوط کرد حمایت کرد و کار بزرگ آگسبورگ را برای بقا ستود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد