وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: شاگردانم به من هدیه خداحافظی دادند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ درایران،سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در آخرین مصاحبه مطبوعاتی دوران مربیگری‌اش در بوندس‌لیگا گریست و از هواداران به خاطر برپایی جشن وداعی گرم و پرشور قدردانی کرد.

شب گذشته آخرین سری از پیکارهای فصل 2013-2012 لیگ فوتبال ژرمن‌ها انجام شد که مونیخی‌ها 4 بر 3 بورسیامونشن‌گلادباخ را شکست دادند.

به این ترتیب باوارایی‌ها که در هفته بیست و هشتم قهرمانی زودهنگام خود را محرز کردند، با شادکامی جشن وداع یوپ هاینکس،‌ مربی 68 ساله خود را برپا کردند.

این مربی که فصل آینده جای خود را روی نیمکت تیم سرخ‌پوش به «پپ گواردیولا» خواهد داد، پس از گذشت حدود 3 دهه فعالیت موثر مربیگری اعلام کناره‌گیری کرد.

به همین دلیل پس از آنکه به گرمی مورد استقبال 50 هزار نفر تماشاگر حاضر در ورزشگاه بورسیاپارک قرار گرفت، در کنفرانس مطبوعاتی آخرین مصاحبه خود را در مقام مربی یک تیم بوندس‌لیگایی انجام داد. مصاحبه‌ای که به خاطر کناره‌گیری او، متفاوت با همه مصاحبه‌هایش با خبرنگاران بود.

*بحث در مورد بازی با گلادباخی‌ها

وی در ابتدای کلام خود در مورد بازی با گلادباخی‌ها حرف زد. او اظهار داشت: یک ربع اول بازی آنگونه نبود که انتظارش را داشتیم. اجازه دادیم حریف ما را تحت فشار قرار دهد. همان موقع بود که به پتر هرمان، دستیارم گفتم گویا تیم هنوز غرق در جشن قهرمانی هفته قبل است. در آن دقایق سازماندهی خوبی نداشتیم. پاس‌های اشتباه زیادی ردو بدل شد. مجبور شدم در فاصله بین دو نیمه یکسری از چیزها را تغییر و تصحیح کنم.

او ادامه داد: نیمه دوم خوشبختانه بار دیگر فوتبال خوب و درجه یک ارائه کردیم. همان فوتبالی که در کل فصل به انجامش عادت کرده‌ایم. بازی زیبا و جالبی ارائه کردیم. در این بین متوجه شدم بازیکنانم به خاطر من چقدر در حال تلاش هستند. می‌خواستند بازی را با نتیجه خوب ببرند تا به من هدیه دهند.

*تصمیم خداحافظی و تشکر از هواداران

این مربی با تجربه پس از آنکه درباره بازی با حریف صحبت کرد، در مورد تصمیم خود مبنی بر ترک مربیگری نیز حرف به میان آورد. وی بیان کرد: بازی با گلادباخ یک بخش مهم و هیجان‌انگیز در زندگی‌ام شد. همین جا در مونشن‌گلادباخ فوتبالم را به عنوان بازیکن حرفه‌ای و بعد مربی آغاز کردم. در این شرایط که کار را از اینجا در بوکل‌برگ شروع کردم، طبیعی است که جشن وداع با شکوه تر شد.

او ادامه داد: در اینجا با گلادباخ، خیلی از افتخاراتم رقم خورده است. البته همین جا هم خاطرات و شکست‌های تلخی داشته ام. مایلم از صمیم قلب از همه هواداران و تماشاگران برای پرپایی مراسم خارق‌العاده وداع تشکر کنم.

*هاینکس گریست

وی پس از تشکر از هواداران، برای لحظاتی گریست و نتوانست حرف بزند. پس از کمی مکث ادامه داد: این همه شور و شوق و لطفی که هواداران نسبت به من داشتند،‌ مشخص کرد که اینجا واقعا خانه من است.

*تشویق هاینکس توسط خبرنگاران

با بیان این جمله وی یکبار دیگر گریه کرد اما خبرنگاران حاضر در محل جلسه حدود 30 ثانیه با کف زدن به تشویق و قدردانی از این مربی پرافتخار و زحمتکش پرداختند.

هاینکس سپس در مورد بازی نهایی لیگ قهرمانان که هفته آینده در ورزشگاه ومبلی مقابل بورسیادورتموند انجام می دهد، حرف زد.

او گفت: از حالا به بعد همه چیز حول و حوش بازی با دورتموندی‌ها در فینال لیگ قهرمانان اروپا است. خیلی خوشحالم امروز در بازی با گلادباخی ها برنده شدیم و بردی خوب کسب کردیم چون لازم بود برای رویارویی در فینال لیگ قهرمانان، ریتم و هماهنگی خود را حفظ کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد