وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مقایسه بایرن مونیخ و دورتمند پیش از فینال آلمانها

اختصاصی وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ درایران، فینال تمام آلمانی این فصل از لیگ قهرمانان اروپا بین بایرن مونیخ و دورتمند شنبه شب بیست و پنجم می ماه برگذار خواهد شد که بازیکنان هر دو باشگاه زحمات زیادی برای به فینال رسیدن کشیده اند.

هر دو تیم تا به اینجا دوازده بار به میدان رفته اند، سهم بایرن مونیخ 9 برد، 1 مساوی و 2 باخت و بورسیا دورتمند 7 برد، 4 مساوی و 1 باخت بوده، مونیخی ها 29 بار موفق به گل زنی شده و دورتمندی ها تنها 23 بار به گل رسیده اند که میانگین گل برای بایرن 2.42 و دورتمند 1.92 گل در هر بازیست، لازم به ذکر است که هر تیم یکی از گل های خود را روی نقطه پنالتی زده است، آمار تعداد گل ها با ضربه سر 5 بر 2 به سمت مونیخی ها سنگینی می کند و همچنین بایرنی ها (22گل) یک گل بیشتر نسبت به دورتمندی ها (21گل) از داخل محوطه جریمه به ثمر رسانده اند اما آمار در گلزنی شوت بیرون از محوطه جریمه نیز باز به نفع مونیخی هاست، آنها شش بار و دورتمندی ها تنها یک بار موفق به گل زنی از خارج محوطه جریمه شده اند. دورتمندی ها دروازه های تیم های حریف را 107 بار تهدید کرده اند و این درحالی است که مونیخی ها 104 بار این کار را انجام داده اند.

باواریایی ها 6952 بار پاس ارسال کرده اند که 5263 پاس سالم بوده که یعنی دقت پاس کاری آنها عددی حدود 76% است، دورتمندی ها نیز 6549 بار پاس ارسال کرده اند که 4349 پاس سالم بوده که یعنی دقت پاس کاری آنها عددی حدود 66% است.
بایرنی ها 166 بار مرتکب خطا شده اند که 28 کارت زرد و 1 کارت قرمز به همراه داشته و دورتمندی ها نیز 145 خطا و 14 کارت زرد در کارنامه دارند.

میانگین درصد مالکیت توپ ها برای بایرن مونیخ 54% و برای دورتمند 46% می باشد و آمار کرنر ها برای بایرن مونیخ 100 عدد و برای دورتمند 56 عدد بوده.

نظرات 1 + ارسال نظر
Bavariaboy یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 ساعت 00:27

جالب بود ممنون حامد جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد