وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یوپ هاینکس: اینجا داستان من به پایان می رسد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یوپ هاینکس امروز برای آخرین بار در بوندسلیگا بر روی نیمکت می نشیند.

سرمربی فعلی مونیخی ها هفته گذشته در مصاحبه ای اعلام کرد که قصد ندارد در پایان فصل در بوندسلیگا به تیمی غیر از بایرن برود و برای رفتن به خارج از آلمان نیز پیر شده است. یوپ هاینکس امروز در آخرین دیدار شاگردانش در این فصل خداحافظی خواهد کرد.

او در کنفرانس خبری پیش از بازی به خبرنگاران چنین گفت: "این برای من یک بازی معمولی نیست. من در گلادباخ به دنیا آمدم و بزرگ شدم. در اینجا برای اولین بار در سن 19 سالگی به طور حرفه ای فوتبال بازی کردم و بعد ها شانس این را داشتم که سرمربی شوم. این مثل یک فیلم است. جایی که داستان من به پایان می رسد."

یوپ هاینکس همچنین در ادامه از خوش آمد گویی گرم گلادباخی ها نیز تقدیر کرد. او و شاگردانش امروز در هفته سی و چهارم بوندسلیگا به مصاف گلادباخ تیم اسبق هاینکس خواهند رفت.

نظرات 1 + ارسال نظر
mj1989 شنبه 28 اردیبهشت 1392 ساعت 15:16

Adios Amigo

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد