وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: تنها به پیروزی در فینال لیگ قهرمانان اروپا می اندیشیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یوپ هاینکس سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان اعلام کرد تیمش تنها به دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا در مقابل بوروسیا دورتموند در روز بیست و پنجم ماه مه متمرکز شده و شکست در این دیدار غیر قابل تصور است.

هاینکس شصت و هشت ساله گفت:« هیچ چیز ما را از مسیرمان منحرف نمی کند. بازیکنان از نظر جسمی و روحی کاملا قاطع و محکم هستند. ما یک هدف داریم و هیچ کس نمی تواند ما را از رسیدن به هدفمان باز دارد. تیم کاملا بر پیروزی متمرکز شده است و من در طی دوران حرفه ایم چنین روحیه ای ندیده بودم.»
به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین، هاینکس درباره آینده شغلی خود پس از ترک بایرن در آخر فصل گفت:
« اگر ده پانزده سال جوانتر بودم به کار در کشوری دیگر فکر می کردم. ترجیح می دهم تا زمان پایان لیگ قهرمانان اروپا و فینال جام حذفی آلمان صبر کنم و بعد درباره آینده ام سخن بگویم.»
او گفت:« پس از فصل گذشته بازیکنان من نشان دادند افرادی استثنایی و قاطع هستند.»

نظرات 2 + ارسال نظر
mj1989 جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 17:02

تیم کاملا بر پیروزی متمرکز شده است و من در طی دوران حرفه ایم چنین روحیه ای ندیده بودم.........دوست دارم

پژمان جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 23:13

هاینکس عزیز- بهت ایمان دارم ولی میترسم! از دومی متنفرم! از هجده سال پیش که هوادار بایرن شدم فقط یه قهرمانی دیدم....دیگه دومی نه! حاضر بودم توی گروهی حذف میشدیم ولی دیگه درد باخت تو فینال رو نبینمهمیشه بهترین برنده نیست...با قهرمانی جاودان بمون در قلبم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد