وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نگاهی بر وضعیت دو کارته های بازی امشب + تکمیلی


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ کمتر از 24 ساعت مانده به بازی برگشت بایرن مونیخ و بارسلونا در مرحله نیمه نهایی٬ در صورت فینالیست شدن بایرن مونیخ  احتمال محروم شدن در صورت گرفتن حداقل یک کارت زرد شش ستاره این تیم (لوئیز گوستاوو٬ ماریو گومز٬ فیلیپ لام٬ دانته٬ شوان اشنایگر و خاوی مارتینز) در بازی فینال وجود دارد.


لوئیز گوستاوو:این هافبک برزیلی با دریافت کارت زرد در بازی رفت بایرن مونیخ مقابل باته و بازی رفت بایرن مونیخ مقابل یوونتوس٬ دو کارته می باشد.

ماریو گومز: ستاره ی گل زن ژرمن ها با دریافت کارت زرد در بازی برگشت بایرن مونیخ مقابل آرسنال و بازی رفت مقابل همین تیم بارسلونا٬ دو کارته می باشد.

فیلیپ لام: کاپیتان سال های اخیر تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ نیز با دریافت دو کارت زرد در بازی های رفت و برگشت بایرن مونیخ مقابل آرسنال٬ دو کارته می باشد.

دانته: بهترین مدافع این فصل بایرن مونیخ با دریافت دو کارت زرد در مرحله گروهی مقابل باته و والنسیا هم در خطر دریافت کارت سوم و از دست دادن فینال می باشد.

خوش بختانه جای امیدواری دارد که هیچ یک از ستاره های بایرن در این بازی محروم نیستند اما غایبان بزرگی در این بازی چون تونی کروس و هولگر بادشتوبر را به دلیل مصدومیت دارد.

البته طبق قوانین کارت زرد و قرمز های رقابت های یوفا٬ بازیکنان با دریافت کارت های زرد سوم٬ پنجم٬ نهم و ...

شوان اشنایگر: هافبک خلاق بایرن مونیخ که پیشتر به دلیل سه کارته شدن بازی برگشت مقابل آرسنال را از دست داده بود٬با دریافت کارت زرد در بازی رفت با بارسلونا هم اکنون با چهار کارته بودن در معرض از دست دادن فینال میباشد.

خاوی مارتینز: نیز پیشتر بازی رفت مقابل یوونتوس را از دست داده بود٬ با دریافت کارت زرد در بازی رفت با بارسلونا هم اکنون با چهار کارته بودن در معرض از دست دادن فینال میباشد.
نظرات 7 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 02:35

فیلیپ لامو دانته مهم ترن!!!
خدا کنه کارت نگیرن هرچند که خیلی سخته

علی چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 02:43

تعجبم از اینکه که بادشتوبرو جزو بزرگان حساب میکنن

alireza چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 08:10

آقا سئوال یعنی شوانی و مارتینز در خطر نیستن
اصلا دو کارته ها محروم می شن یا سه کارته ها؟

خبر اصلاح شد
3کارته ها 5 کارته ها 9 کارته ها .... محروم از بازی بعد می شن.

امیرعباس چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 10:45

منم با علی موافقم ، با وجود دفاعهای خوبی مثل دانته بادشتوبر بهترم بشه باید رو نیمکت بشینه .

علیMARIO چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 11:04

لازم نیست تو این بازی ازشون استفاده کنیم ذخیره هایه ما یه تیمه درجه یکن خودشون به جایه دانته بداشتوبر به جایه لام رافینیا به جایه مارتینزم کان این بازیکنا برایه بازی کردن تو مسابقه هایه غیره حساس به بایرن نیومدن و اینو نشون دادن که خیلی خوب میشه بهشون اطمینان کرد

شیدا چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 12:25 http://eshqesharqi14.mihanblog.com

اشتباه بزرگیه اگه دوکارته هارو بذاریم رو نیمکت همشون که سه کارته نمیشن اگرم بشن ذخیره هامون دورتموندو راحت تر میتونن ببرن تا بارسای با انگیزه و مسی که آسیب دیدگیش بهتر شده اونم تونیو کمپ تازه بازیکنای ما به طور عادی میتونن کارت نگیرن ولی چون امکانش هست که بارسایی ها بخوان کارهای غیر حرفه ای بکنن یکم خطرناکه

امیرعباس چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 16:48

با شیدا موافقم خیلی خیلی خطرناکه بخوایم ذخیره ها رو بزاریم،حالا بریم فینال ،من که مربی باشم جرات نمیکنم امره کان و رافینیا وبادشتوبر و تو این بازی بزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد