وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلوپ: نمی دانم چرا رومنیگه در مورد موهای من صحبت کرده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ در آستانه دیدار تیم های دورتموند و رئال مادرید، سرمربی زنبورهای آلمان به تمجید از مورینیو پرداخته است.

کلوپ در مورد تقابل تیمش با رئال مادرید معتقد که رئال نسبت به دور گروهی رقابت ها پیشرفت کرده است.
کلوپ در مورد جانشینی آقای خاص گفت:" در ابتدا باید دید که مورینیو فصل بعد چه خواهد کرد. من قصد دارم که در دورتموند بمانم مگر آن که انقدر بد بازی کنیم که آن ها من را اخراج کنند(می خندد). در هر صورت بودن سرمربیگری در رئال افتخار بزرگی است. اینکه من مردم من را شایسته جانشینی مورینیو می دانند خوشحال کننده است."

سرمربی دورتموند پس از مشخص شدن قرعه کشی نیمه نهایی در مورد رویارویی بایرن و بارسا گفت که بر سر زندگی اش شرط می بنند که بایرنی ها از گواردیولا کمک خواهند گرفت، این صحبت بلافاصله با واکنش سریع رومنیگه مواجه شد، رومنیگه در مورد این اظهار نظر کلوپ گفت که او بهتر از بر سر مدل موهایش شرط ببنند.

کلوپ در مورد صحبت های مدیر باشگاه بایرن مونیخ گفت: "من نمی خواهم که به عنوان مرکز توجه رسانه ها قرار بگیرم. در مورد گواردیولا به عنوان یک سرمربی تمام توان خود را به کار خواهم گرفت تا اطلاعاتی را در مورد تیم حریف به دست بیاورم و برای من اهمیتی ندارد که از چه راهی این موضوع انجام شود. من در مورد بازی با رئال از پپ سوال خواهم کرد. من نمی دانم که مدیر باشگاه بایرن چرا در مورد مو های من صحبت کرده است زیرا روزنامه ها را نمی خوانم، فقط می دانم که موهایم مشکل من نیستند."

کلوپ در ادامه در مورد اشتیاق زیادش برای بازی با رئال سخن گفت:" بی صبرانه منتظر بازی با رئال هستم، در حال حاضر آن ها بهترین تیم جهان می باشند. بهترین نکنه در مورد فوتبال احساسات قبل و بعد از بازی است. به عنوان مثال بازی ما در مقابل مالاگا واقعا فوق العاده بود، حس بعد از آن بازی به مانند مصرف مواد مخدر بود، ولی باید بگویم که من هیچوقت مواد مصرف نکرده ام."

نظرات 7 + ارسال نظر
علیMARIO پنج‌شنبه 29 فروردین 1392 ساعت 23:31

تو که تا حالا مواد مصرف نکردی از کجا میدونی چه حسی داره؟ولی مدل موهات همیشه داد میزنه خیلی خسته ایازت خوشم میاد مربیه خیلی با هوش و با مرامی هسی

Bavariaboy پنج‌شنبه 29 فروردین 1392 ساعت 23:58

بابا تیپت خیلی ضایعس دیگه آلمانی اینقدر شلخته نوبره والا ، واسه بازی رئال یه دستی به سرو گوش خودت بکش دیگه مگه تو دورتموند سلمونی نیست؟

همایون جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 00:43

نکنه این مواده رو که مصرف میکنه رو موهاش تاثیر داره! !!

پوریا جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 01:05

معتاد بدبخت

نمیدونم! جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 10:44

باواریا بوی حرفم رو زد دیگه چی بگم؟
آها!مرد بامرامی هستی ولی اگه دلقک میشدی بهتر بود

محسن اشتایگر جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 20:22

جریان مواد چیه؟

ebi bayern شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 02:34

خداییش قبول دارین شر و ور زیاد میگه؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد